رفتار امریکایی ها در قبال حقوق بشر کاملا مشهود است و می توان تشخیص داد که چه سوءنیتی دارند و همانند حقوق بشر واقعی عمل نمی کنند. انفجار بمب اتم در هیروشیما آیا از روی حقوق بشر است؟ امریکایی ها بعد از شصت هفتاد سال همچنان حاضر به عذرخواهی از این کار خود نشدند.

به گزارش لرستان خبر، منصور حقیقت پور نماینده سابق مجلس و کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد:  امروز حقوق بشر تبدیل به ابزاری شده است که دشمن از ان به عنوان وسیله ا برای فشار سیاسی و تحریم ها استفاده می کند. امریکایی ها خود بزرگترین ناقضان حقوق بشر هستند. حمایت های امریکایی در بحرین باعث شده است که سلب تابعیت علمای بزرگ منطقه بشود. کجای این را حقوق بشر می گویند؟ این دقیقا نشان می دهد که از حقوق بشر به عنوان یک ابزار استفاده می شود.
حقیقت پور در خصوص احترام امریکایی ها به حقوق بشر گفت: در حوزه کشورهایی که در تابعیت امریکا محسوب می شوند مثل عربستان سعودی و یا اسرائیل چه حقوقی را برای مسلمانان قائل هستند؟ ایا اجازه ازادی های سیاسی را می دهد؟ همه می دانند که خود امریکایی ها ناقض حقوق بشر هستند و در کشور هایی مثل ایران و یا کشور هایی که مخالف سیاسی امریکا هستند، مثلا در گذشته کشور کوبا. امریکا برای رسیدن به اهداف خود از اهرم فشاری به نام حقوق بشر استفاده می کند.
نماینده سابق مجلس اذعان داشت: رفتار امریکایی ها در قبال حقوق بشر کاملا مشهود است و می توان تشخیص داد که چه سوءنیتی دارند و همانند حقوق بشر واقعی عمل نمی کنند. انفجار بمب اتم در هیروشیما ایا از روی حقوق بشر است؟ امریکایی ها بعد شصت هفتاد سال همچنان حاضر به عذرخواهی از این کار خود نشدند.
وی اظهار داشت: ما با تحرک رسانه ای و حضور فعال باید بتوانیم چهره کریه و پنهان پشت حقوق بشر امریکا را به دنیا نشان دهیم و به دنیا ثابت کنیم که امریکایی ها خود جزو کسانی هستند که حقوق بشر را زیر پا می گذارند.
وی در مورد مذاکره با غربی ها درباره حقوق بشر گفت: اینکه با غرب در این خصوص مذاکره کنیم خوب است که باب مذاکره باز شود و در پیشنهاد جناب اقای ظریف به اروپایی ها هم بود که بتوانیم باب مذاکره در این زمینه را باز کنیم. ما می خواهیم به انها بگوییم که شما غربی ها با حمایت قانونی از حقوق همجنس بازها بزرگترین حقوق بشر را زیر پا گذاشته اید.
حقیقت پور عنوان کرد: برجام دو یا سه ای وجود ندارد و به قول ان ضرب المثل معروف شتر در خواب بیند پنبه دانه که ما برای مسایل موشکی و حقوق بشری که تنها هدفش خلع سلاح ماست، پای میز مذاکره برویم.
منبع: نکته آنلاین
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات