عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران:

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: سازمان بسیج شهرداری تهران در هفته حقوق بشر آمریکایی، یک سری تابلوهای گرافیکی و هنری که توسط جوانان انقلابی و هنرمندان ترسیم شده است را در سطح شهر تهران به نمایش گذاشته است.

به گزارش لرستان خبر، به واقع واژه «حقوق بشر» را بدون شک باید یکی از مهمترین مهمات موجود در حکومت آمریکا در جریان نبرد نرم با کشورهای غیرهمسو با آن دانست. در این زمینه، جمهوری اسلامی یکی از قربانیان اصلی به شمار رفته، و تحریم های حقوق بشری قابل توجهی از سوی آمریکا متوجه آن شده است. این در حالی است که آمریکا همواره دم از حقوق بشر می زند و جالب این است که این کشور رتبه اول را در نقض حقوق بشر به نام خود ثبت کرده است.

در همین باره محسن پیرهادی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران، در خصوص هفته حقوق بشر آمریکایی و اقداماتی که بسیج شهرداری انجام داده است اظهار داشت: همان طور که می دانید نقض حقوق بشر توسط حکومت آمریکا برای همگان کاملا مشخص و معلوم است و کل دنیا می دانند که آمریکا ناقض شماره یک حقوق بشر است.

وی در ادامه افزود: در همین باره سازمان بسیج شهرداری تهران در هفته حقوق بشر آمریکایی، یک سری تابلوهای گرافیکی و هنری که توسط جوانان انقلابی و هنرمندان ترسیم شده است را در سطح شهر تهران به نمایش گذاشته است.

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران با اشاره به این که تمامی این اقداماتی که توسط بسیج شهرداری و همچنین سازمان زیباسازی در هفته حقوق بشر آمریکایی انجام می شود، برای نشان دادن چهره واقعی آمریکا و مواردی که ناقض حقوق بشر بوده است، می باشد.

پیرهادی در ادامه با بیان این که مقام معظم رهبری بر موضوع هفته حقوق بشر آمریکایی تاکیدات فراوانی داشتند اظهار داشت: بنده معتقدم تمامی سازمان ها و ارگان هایی که ابزار تبلیغاتی دارند، نسبت به روشنگری و آگاهی مردم درباره حقوق بشر آمریکایی از هیچ تلاشی فروگذار نکنند. این موارد نقض حقوق بشر توسط آمریکایی ها در سال 100 سال گذشته نسبت به کشورمان، بسیار روشن و واضح است و بایستی روشنگری شود.

منبع: تهران پرس

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات