در دفتر لرستان خبر مطرح کرد

نماینده مردم خرم آباد در مجلس با بیان اینکه خود رو متعلق به توده های ملت و امت حزب الله می داند افزود: آماده ام تا بصورت رو در رو شنوای انتقادات و مطالبات عناصر انقلابی،و حزب اللهی باشم و از این رویه استقبال می کنم.

به گزارش لرستان خبر، محمدرضا ملکشاهی راد نماینده مردم خرم آباد در مجلس در ادامه دیدارهایش با رسانه های استان ساعت 18 امروز باحضور سرزده در پایگاه خبری-تحلیلی لرستان خبر با اعضای این رسانه به گفت و گو نشست.

ملکشاهی راد در  این دیدار با بیان دلایل حضورش در دفتر لرستان خبر اظهار داشت: تلاش برای ارتباط گیری موثر و استفاده از فرصت رسانه ها جهت اطلاع رسانی موثق و شفاف مهم ترین دلیل حضورم در دفاتر رسانه های استان است.

وی با بیان اینکه خود رو متعلق به توده مردم، پابرهنگان و مستضعفان و جریان حزب الله می داند افزود: آماده ام تا بصورت رو در رو شنوای انتقادات و مطالبات محرومان ومستضعفان، عناصر انقلابی،و حزب اللهی باشم و از این رویه استقبال می کنم.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس  با اشاره به اینکه خود را پاسخگوی توده های ملت و امت حزب الله می دانم گفت: اختلاف سلایق هر چه باشد از چهار حوزه سیاسی فرهنگی اقتصادی اجتماعی خارج نیست زیرا در دیانت هماهنگ و همراه هستیم و نباید این انتقادات و اختلافات ادامه یابد و بنده آماده شنیدن نقد ها و مطالبات مستضعفان و پابرهنگان، جریان مومن و حزب اللهی  هستم و خود را در برابر این گروه ها پاسخگو می دانم.

وی در قسمتی دیگر از صحبت ها با اشاره به معضلات فرهنگی استان عنوان کرد: استفاده از مظاهر فرهنگ بومی در برابر هجمه های فرهنگی لازمه جامعه امروز است.

ملکشاهی راد ریشه مشکلاتی اقتصادی استان را فرهنگی دانست و گفت: امنیت سرمایه‌گذاری و رونق کار و تولید وابسته به ارتقا فرهنگی جامعه است.

نماینده دو دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: راه برون رفت از همه چالش های امروز انقلاب بازگشت به گفتمان انقلاب و امام امت است و گفتمان انقلابی بر پایه حمایت از پابرهنگان و محرومان است و خدمت به مستضعفان انقلابی ترین کارها است.

ملکشاهی با اشاره به دلزدگی مردم بر اثر حقوق های نجومی گفت: ریشه همه این فساد ها دوری از روحیه انقلابی و گفتمان انقلاب،است.

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • محمدی

    درود بر شرف نماینده لایق خرم اباد.
    عین حقیقت را بیان کرده.
    اگه چپاولی میشه بدلیل دوری از گفتمان امام و رهبری است.
    اقایان بواسطه ارمانهای امام ورهبری اعتبار کسب کردند.

  • ناشناس

    <وقتی باب دنیا بسته شد و باب آخرت باز شد معلوم میشه که خودت رو متعلق به مستضعفین میدانید یا نه؟!!!!!!!
    ....کامل معلومه که به چه قشری تعلق داری آقای نماینده

  • ناشناس

    بجای این حرف های تکراری که از رو برگه میخونی به فکر یه راحل عملی برای حل بحران شهرت باش.آب استانت رو دارن به خارت میبرن و شما داری حرف تکاری میزنی.بگو برای جوانان بیکار شهرت چه برنامه ای داری.

  • خادم ملت

    غیر این هم نباید باشید . شما و سایر نمایندگان با رای ملت ؛ ملتی که با دست خالی 8 سال با ارتش تا دندان مسلح عرب جنگید به مجلس راه یافتید. امام و رهبری خود رو خادم ملت میدونند ما که انسانهای ساده هستیم باید خاک زیر پای ملت باشیم. جناب آقای ملکشاهی حزب الهی واقعی یعنی کسی که خدا را در همه حال ناظر می بیند مانند امام که فرمودند دنیا محضر خداست در محضر خدا گناه نکنیم. حزب الهی واقعی یعنی کسی که با دل و جون و برای رضای خدا به سمت گره گشایی از مسکلات مردم بشتابه. نماینده محترم متاسفانه بعضی مدیران که معلوم نیست نه اصلاح طلبن نه اصولگرا دارن تیشه به ریشه بچه حزب الهی های واقعی میزنن چرا که اینان اهل ریا نیستن چرا که اینان خواهان شایسته سالاری هستن چرا که اینان میگن برای حل مشکلات ملت باید شب و روز و بدون چشمداشت کار کرد. سوال من اینجاست : آیا قحطی مدیر آمده که ما باید با مدیران بالای 30 سال خدمت کارها رو پیش ببریم ؟ لرستان در وضعیت خاصی بسر میبره. برا حل مشکلات این استان باید مدیران مسن رو کنار گذاشت برا رفع مشکلات باید مدیر متخصص و جوان بیارید که اگه ساعات کاریش افزایش یافت سیستم بدنش بهم نخوره . خدمتگزاری به مردم شوخی یا بازی نیست یا جای احساسی برخورد کردن نیست . استانهای دیگه فرقشون با ما در اینه که احساسی به مدیریت نگاه نمی کنند .

  • ناشناس

    ایشان فقط متعلق به فرزندانش هست که اعتبار رای مردم را جهت ..... آنها به کار گرفته است
    اما به این خوشیم که هیچ کس از عدالت خدا نمی تواند بگریزد و سرانجام همه ختم به دادگاهی می شود که دیگر نمی توان سر قاضي آن دادگاه را کلاه گذاشت</b>

  • ناشناس

    جناب نماینده محترم میشه بگی این فیش های کلان را چه کسانی گرفته اند همانهایی که گفتمان حضرت عالی را دارند وخود را عین شما ولایی میدانند یک ضد انقلاب که این حقوق ها رانگرفته جان برادر

  • ناشناس

    کارهای را که می توانی انجام بدهی عملی کنی حرف کم کن ...

  • اکبری

    آقای ملکشاهی راد به نظرم با حرف نمیشه کارها را پیش برد فعلاکه حسین بهاروند نوکر واقعی مستضعفین و محرومان است و جنابعالی هم شدی یک مشکل بزرگ برای مستضعفین

نظرات