لرستان خبر گزارش می دهد

دقایق ابتدایی راهپیمایی روز قدس مردم استان لرستان در شهرستانهای مختلف با حضور پررنگ خود در این راهپیمایی حمایت خود را از آرمانهای امام راحل و ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.

به گزارش لرستان خبر، از دقایق ابتدایی راهپیمایی روز قدس مردم استان لرستان در شهرستانهای مختلف با حضور پررنگ خود در این راهپیمایی حمایت خود را از آرمانهای امام راحل و ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.

مسیر عبور راهپیمایی در خرم‌آباد از میدان شهدا به سمت پل شهدا، سه راه اول مطهری، سه راه باختر، سه راه الشتر، خیابان انقلاب و در نهایت به سمت مصلی الغدیر این شهر ادامه دارد و مسیر راهپیمایی با حضور خوب مردم آذین بسته شده است.

علاوه بر حضور پررنگ مردم، نماینده ولی فقیه در استان لرستان، استاندار لرستان، معاونان استاندار، مسئولان دستگاههای اجرایی استان لرستان، مدیران، فرماندهان نظامی و انتظامی و ... نیز در جمع راهپیمایی کننده گان حضور دارند.

همچنین بنا بر این گزارش مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور علاوه بر شهر خرم‌آباد، در تمام شهرها، بخش‌ها و دهستان‌های استان لرستان نیز در حال برگزاری است.

جوانان لرستانی حضوری پرشور در راهپیمایی امروز دارند تا لرستان روی موج شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» قرار گرفته و مردم انزجار خود را سیاستهای جنگ طلبانه آمریکا و جنایتهای اسرائیل در منطقه نشان دهند.

هر لحظه بر جمعیت افزوده می شود، خروش مردم از کوچه ها و خیابانهای فرعی شهر روانه مسیر اصلی راهپیمایی می‌شوند، همه آمده اند تا فریادی باشند بر سر سکوت کشورهای عرب و سازمانهای بین المللی که این روزها سکوت آنها در میان فریادهای مظلومیت فلسطین ملتهای مسلمان را به تحیر وا داشته است.

اقشار مختلف مردم از زن و مرد گرفته تا پیر و جوان در میان جمعیت راهپیمایی کنندگان دیده می شوند،  ورزشکاران، فرهنگیان و ارگانهای مختلف نظامی و انتظامی و ... نیز در جمع راهپیمایی کنندگان روز قدس حضور دارند.منبع: مهر

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات