یاران بازوند در استان مرکزی در بروجرد!

ظاهرا زمان بازنشستگی مسلم پورقاسمیان؛ فرماندار بروجرد فرا رسیده است و وی به زودی از صندلی نماینده عالی دولت در شهرستان بروجرد خداحافظی خواهد کرد.

به گزارش لرستان خبر،  ظاهرا زمان بازنشستگی مسلم پورقاسمیان؛ فرماندار بروجرد فرا رسیده است و وی به زودی از صندلی نماینده عالی دولت در شهرستان بروجرد خداحافظی خواهد کرد.

درباره‌ی عملکرد پورقاسمیان در دوره مسئولیت وی گفتنی ها بسیار است اما آنچه اکنون اهمیت بیشتری دارد موضوع جانشینی فرماندار بروجرد است.

بنابر شنیده های موثق  استاندار لرستان قرار است علی کورانی فر را به عنوان فرماندار بروجرد به وزارت کشور معرفی کند.

کورانی فر اهل کوهدشت و از حلقه دوستان هوشنگ بازوند در استانداری مرکزی است. وی پیش از این معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان را بر عهده داشت که برای شرکت در انتخابات مجلس دهم استعفاء داد اگرچه صلاحیت وی از سوی شورای نگهبان احراز نشد.

 شهرستان بروجرد دارای افراد توانمند و کارایی است که سال هاست سهمی در مدیریت استان ندارند و البته یکی از علل عقب ماندگی استان لرستان نیز کنار گذاشتن عمدی نیروهای توانمند بروجردی از مدیریت استان لرستان است.

نگاه قومیتی در استان نه تنها شهرستان بروجرد را زمین گیر کرده است که وضعیت اسفناک استان لرستان نیز ثمره این نگاه تنگ نظرانه و قومیتی است. کافی است به سهم شهرستان بروجرد و دیگر شهرهای استان در مدیریت استان لرستان نگاهی انداخت. بروجرد با وجود داشتن نیروهای کارآمد و توانمند فراوان، کمترین سهم را در مدیریت استان دارد.

بروجرد حیات خلوت استاندار لرستان نیست که دوستان خود در استانداری مرکزی را به نوبت به بروجرد روانه کند.(دو فرماندار زمان استانداری بازوند در بروجرد و اکنون علی کورانی فر شاهد مدعاست)

 شهرستان بروجرد با توجه به موقعیت خاص خود نیازمند فرمانداری شجاع، پیگیر، با انگیزه، مسلط و آشنا به شرایط سیاسی، فرهنگی، اقتصادی شهرستان است. فرمانداری که اجازه مداخله افراد غیر مسئول را در مدیریت شهر ندهد و به معنای واقعی نماینده عالی دولت و فرماندار باشد و نه فرمانبردار افراد غیر مسئول.

 فرماندار بروجرد باید بومی و اهل بروجرد و معتقد به شعارها و برنامه های دولت و رئیس جمهور محترم باشد تا مردم بروجرد تغییر دولت ها را در شهرشان احساس کنند متاسفانه سال هاست با تغییر دولت ها هیچ گونه تغییری در رویکرد مسئولان شهر بروجرد بوجود نمی آید و انگار دولت ها حاکمیتی در این شهر ندارند.

انتخاب یک فرماندار غیر بومی و ناهماهنگ با برنامه های دولت بازتاب بسیار بدی در بین مردم بروجرد خواهد گذاشت که مسئولیت مستقیم این بدبینی و یاس بر عهده استاندار لرستان خواهد بود.

منبع: روزهای بروجرد

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • تعقلي

    واقعا متاسفم براي شما كه اينطور به نيروهاي انقلابي كه جانشان را براي اين مرز بوم گذاشته اند به راحتي ميتازيد

  • علی

    پس بازنشسته هاییکه در استانداری مشغول به کار شده اند تکلیف انها چه خواهد شد چون نماینده بروجرد ایرادی به برنامه ریزی فرماندار فعلی گرفته باید بازنشسته شود چه معاملاتی؟؟؟

  • ناشناس

    جالب است! کسانیکه دم از دموکراسی و رای مردم میزنند کمترین توجهی به رای و نظر مردم و نمایندگان آنها ندارند!! دوگانگي در گفتار و عمل از ویژگیهای بارز دولتمردان تدبیر و امید است، مردم بروجرد و نمایندگانشان در مجلس مخالف این انتصاب هستند، آیا اینجا نظر آنها ارزش دارد یا ندارد؟!!!!!!!

  • garavand

    صید علی کورانی فر فردی شجاع،صادق،با دانش و درایت هستن با یک سرچ اینترنتی ساده و مشاهده تصاویر میتوان به میزان محبوبیت ایشان در ببن مردم پی برد مشخص است که این همه موفقیت ایشان اتفاقی نیست بلکه پیشینه ای درخشان را در کارنامه خود به همراه دارد
    اجازه دهیم کسانی اداره استان را برعهده بگیرند که خواسته مردم را محور فعالیت هایs خود قرار دهند و قدرت مدیریتی بالا و آشنا با دغدغه ها و خواسته های مردم محروم استان باشند.

  • aryaie

    جناب كوراني فر فردي لايق و كار بلد مي باشند و گزينه اي لايق تو از ايشان وجود ندارد استان مركزي و استان لرستان شاهد پيشنه درخشان اجناب كوراني فر مي باشند
    اقاي كوراني فر شخصي هم سو با دولت مي باشند و ردصلاحيت ايشان به دليل اصلاح طلب بودنشون بود
    لازم به ذكر است عرض كنم جناب اقاي بازوند خودشان به شخصه شاهد فعاليت هاي اقاي كوراني فر مي باشند

  • سپهوند

    انسان بسیار توانمندی است حال خوب بود بومی بود ولی توانمند نبود شما این می خواهید؟

  • فتات

    قدر زر زرگر شناسد...
    با این قلم تیز و یک طرفه نمیدونم به کجا میخواید برسید، آقای کورانی فر چهره محبوب و شناخته شده ای در سراسر استان و آشنا با دغدغه های مردم هستند رزومه کاری ایشون گویای همه چیز است ... این درست نیست کسی رو به صرف طرفداری از جریان سیاسی خاصی با سخنان تیز مورد هجوم کلامی خودمون قرار بدیم...

  • احمد

    سوابق اجرایی جناب اقای کورانی فر نشانگر لیاقت و شجاعت ایشان میباشد ک فردی اجرایی و همیشه همراه و همگام با دولت بوده اند

  • بی طرف

    جناب اقای کورانی فر انسان با شخصیت و با تجربه بالایی هستند و از هر جهت صالح و همگام با دولت تدبیر و امید هستند
    که شان ایشان خیلی بیشتر از فرمانداری بروجرد می باشد

  • حمید

    جناب آقای کورانی فر نیروی خوش فکر و اجرایی هستن و مدیری هستند ک در هرجا این مرز بوم پستی برعهده داشته ان موفق و درخشان ظاهر شده اند ما مردم بروجرد از این اتفاق بسیار خشنود و خرسندیم

  • مریم

    آقای کورانی فر قطعا لیاقت بهترین ها رو دارند ،این کمترین پست دولتی هست که برای ایشون در نظر گرفته شده، فردی اصیل تحصیلکرده متدین و متفکر ،امیدوارم موفق باشند

  • بومی

    هیچ وقت اجازه نمیدیم که فردی غیر بومی بیان بروجرد. اگر ایشون خوبن بمونن همون کوهدشت
    بروجرد خودش کم ادم های شایسته ندارد

  • بدون بيمه، شغل، حقوق،

    كاوه اى ديگر نيامد
    كاشكى اسكندرى پيدا شود

  • علیرضا

    آقای کوارنی فر لیاقت بهتر از این پست ها را دارد.استقبال بی سابقه ی ایشان در انتخابات 94 که از بی سابقه ترین استقبالهای بعد از انقلاب بوده است و همیشه در ذهن مردم کوهدشت و لرستان باقی مانده است.و اینکه مدیریت ایشان در استان مرکزی و لرستان تحسین برانگیز است و باید تعریف ایشان را از مردم استان مرکزی شنید که چگونه شخصی بوده است.بهترین هارو برای اقای کورانی فر آرزو میکنم چون همیشه بهترین افراد لایق بهترین ها هستن

  • ناشناس

    اين فرد لايق و ارزشمند و انقلابي و كار امد و ....... را فرماندار كوه شت كنند شايسته تر نيست !!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟

  • محمد

    شاید دیگر هیچوقت چنین فرصتی برای بروجرد پیش نیاید که یک فرد لایق و کاردان و بسیار خوش نام فرماندار این شهر بشود بومی بودن مهم است اما سوابق ایشان نشان داده از بومی ها هم بیشتر دلسوزانه کار میکند و تمام تلاش خود را هرجا که بوده برای انجام حداکثری وظایفش کرده است، امیدوارم مردم بروجرد که از ضعف مدیریتی لطمه فراوان دیده اند با حضور ایشان نفس راحتی بکشند .

    • ناشناس

      نه!!! مردم دیگر با این لالایی ها خوابشون نمیبره دوست عزیز! با آمدن ایشون موافق نیستیم مگه به زور تحمیل بشه

  • ساکن بروجرد

    شما که دنبال بومی هستید لطف کنید بروجردیهای که خرم آباد درود کرج .... مدیر هستند راجمع کنید و بیارید بروجرد

  • علی

    سلام
    واقعا متاسفم برا ی خودم که رای به عباس گودرزی دادم
    کاش یه کم غیرت بروجردی بودنش گل کنه
    هر اداره ایی که پا میزاری یا باید لکی صحبت کنی یا هزار سنگ وبی احترامی بهت میشه

    • محمد

      بهتر است دست از این نگاه نژادپرستانه عصر حجری برداریم و فقط به فکر پیشرفت شهر بروجرد باشیم

  • قاسمی از تربیت بدنی بروجرد

    انتصاب بحق و شایسته جناب اقای کورانی فر بعنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بروجرد را صمیمانه به مردم فهیم وشریف بروجرد تبرک میگویم.معروض میدارم که ایشانکاز نیروهای دلسوز نظام میباشند که از توانایی های بالای مدیریتی برخوردار هستند

  • رضا کونانی

    آقای کورانی فر انتصاب بجا و شایسته شما را تبریک عرض می کنیم .
    فرمانداری بروجرد که هیچ استانداری لرستان و بالاتر حق ایشان است !

  • م.دهوند

    لیاقت کورانی فر خیلی بیشتر از فرمانداری هستش.زمانی میاد که مردم بروجرد برای نرفتن کورانی فر از فرمانداری مثل مردم استان مرکزی اعتراض کنن.

  • آزادبخت--

    باسلام خدمت تمام هم استانیهای عزیزم
    اتحاد ویکدلی رمز موفقیت همه ماست بیاییم برای موفقیت هم استانیهایمان درسراسرکشورودرشهرخودمان که در رده های مدیریتی دلسوزانه خدمت می کنندآرزوی سربلندی داشته باشیم .به امید توسعه پایداردراستان ورفع تبعیضات .

نظرات