بسیاری فکر میکنند سازمان منافقین یک گروه جنایت کار در حق ملت ایران و افراد با تابعیت ایرانی است نه یک ماشین ادم کشی که دستش به خون اتباع کشورهای مختلف آغشته است. سازمان یک شبه گروه مزدور است که با دریافت پول به سیستم اطلاعاتی و عملیاتی اش اجازه می دهد تا به راحتی انسان های مختلفی را به قتل برساند.

به گزارش لرستان خبر، بسیاری فکر میکنند سازمان منافقین یک گروه جنایت کار در حق ملت ایران و افراد با تابعیت ایرانی است نه یک ماشین ادم کشی که دستش به خون اتباع کشورهای مختلف آغشته است. سازمان یک شبه گروه مزدور است که با دریافت پول به سیستم اطلاعاتی و عملیاتی اش اجازه می دهد تا به راحتی انسان های مختلفی را به قتل برساند. سازمان نشان داد می تواند با دریافت پول هر هدفی را مورد حمله قرار دهد و برای او به ظاهر آرمان های ازادی بخشش چیزی جز شعار نیست. شعارهایی که جوانان را فریب داد و توانست جذب و سیاه بختشان کند.

یکی از این جنایات عملیات نظامی ارتش بعث صدام علیه اکراد عراق است. در این عملیات ۱۸۰ هزار کرد عراقی قتل عام شدند و بیش از ۴۲۰۰ روستان نابود و اهالی استان های کرکوک، دیاله، نینوا، صلاح الدین و بخش های مختلف دیگر چکمه های ارتش بعثی را روی جنازه های خود حس کردند.

این جنایت که به فاجعه بین المللی تبدیل شد در بسیاری از اسناد بین المللی ثبت گردید و در تاریخ جنایت صدام به عنوان نماد سیاه و جنایت علیه بشریت موجود اتس. در این کشتار که در میانه سال ۱۹۸۸ تا ۱۹۸۹ رخ داد صدام با سلاح شیمیایی به حلبچه حمله کرد و این شهر مورد حمله نظامی قرار داد.

نکته قابل توجه در این جنایت، محاکمه صدام حسین و فرماندهان ارتش بعثی بعد از حمله آمریکا به عراق با موضوع جنایت صدام در مناطق کرد نشین این کشور است که همگی محکوم به جنایت علیه بشریت شدند.

اما یک مسئله در این حمله نظامی مغفول ماند و آن رسیدگی به نیروهای همراه ارتش بعثی صدام در این جنایت است. سازمان منافقین تنها گروهی بود که در این پاکسازی نژادی حضور داشت و دست به کشتار وحشیانه زد. قادر رحمانی عضو جدا شده سازمان منافقین در یکی از مصاحبه های خود می گوید :« عناصر مجاهدین خلق (منافقین) و ارتش وابسته به آن به دستور سرکردگان‌شان در کشتار و سرکوب کردهای شمال عراق دست داشتند … زمانی که بعد از اشغال کویت در یکی از پادگان‌های وابسته به گروهک در نزدیکی شهر طوز مشغول آموزش نظامی در بخش هدایت تانک‌ها و نفربرها بودیم، دستوری را از جانب سرکردگان گروهک مبنی بر حرکت به سوی شهر جلولاء به منظور ایجاد درگیری و کشتار کردهای عراق دریافت کردیم. در آن زمان من راننده یک دستگاه کامیون حمل و نقل مواد بودم که فیلمی را از «مهدی ابریشمچی»، همسر سابق مریم رجوی به ما نشان دادند که در آن فیلم او اسرایی از عناصر پیشمرگان و شهروندان کرد را مخاطب قرار داده بود. هم‌چنین در آن فیلم صحنه‌هایی از اجساد قربانیان کرد که در منطقه پراکنده شده بودند، نشان داده شده بود … ما می‌دانستیم که آن اجساد متعلق به کردهای عراق بودند.»

بعد از این فاجعه هم هیچ رسیدگی ای به پرونده این جنایت صورت نگرفت. تا قبل از اشغال عراق توسط آمریکا، این گروهک تحت نظارت استخبارات صدام عملیات می کرد و بعد از آن چتر حمایتی متجاوزان بر سر این گروهک پهن شد. متاسفانه تا به امروز این در هیچ دادگاهی حاضر نیست به این کشتار اشاره کند و در برابر خون مردم کردستان عراق پاسخگو باشد.

سازمان منافقین دستش به خون بسیاری آغشته شده است. در همان ابتدای درگیری ها سوریه اخباری منتشر شد که « سازمان منافقین به کمک گروه های تکفیری فعال در سوریه شتافته است». نشست های متعدد سران سازمان منافقن با گروه های تروریستی فعال در سوریه، نشست با کشورهای حامی تروریست همچون عربستان و در نهایت حضور فیزیکی در سوریه نشان می دهد این سازمان به راحتی دست از کشتار بی گناهان بر نمیدارد.

سازمان علاوه بر کشتار مردم بیگناه در ایران و عراق و سوریه به فعالیت علیه بشریت مشغول است و به راحتی در قلب اروپا حضور دارد. این سازمان هرچند چیزی از آن نمانده اما همین پادویی ها نشان می دهد می خواهد یات رو به ممات خود را این بار با دلارهای سعودی زنده کند. قاتلان مردم ایران و عراق و سوریه به راحتی در قلب اروپا اجلاسیه می گذارند و با دلارهای نفتی آل سعود شرکت کنندگان را دعوت میکنند تا نشان دهند زنده اند. متاسفانه بزرگترین جنایتکاران در اروپا راه می روند و سران این کشورها از آنان به عنوان یک گروه سیاسی حمایت میکنند. خون ایرانی و سوری و عراقی باید کم رنگ تر از یک اروپایی باشد تا این چنین نسبت به کشتار آنان بی تفاوت بود.

عملیات انفال و جاسوسی در ایران و کشتار مردم مظلوم ایران در کنار حضور تمام قد پشت تروریست های تکفیری سوریه بخش های کوچکی از جنایت تروریست های سازمان منافقین خلق است. باید منتظر ماند و دید این جنایت ها تا کجا ادامه دارد و چه زمانی مسئولان کشورهای غربی دست از این حمایت ها بر می دارند.

منبع: البرزبان

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات