مهدی فضائلی:

کارشناس مسائل سیاسی گفت: دولت در ایجاد فضا و بسترسازی برای جریان‌هایی که در جهت تحکیم ارزش‌های انقلاب حرکت می‌کنند،‌ عملکرد مناسبی نداشته است.

به گزارش لرستان خبر، مهدی فضائلی کارشناس مسائل سیاسی درباره نقاط ضعف و قوت دولت در برخورد با رسانه‌ها و منتقدین، اظهار کرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی برای کشور و مردم ما به دست آمدن آزادی است که در شعار محوری انقلاب اسلامی تبلور یافت.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور بارها در دوران تبلیغات و پس از آن اعلام کرد که پذیرای نقد، هستند، تصریح کرد: بنابراین از دولت یازدهم و به ویژه شخص رئیس جمهور انتظار برخوردهایی که با منتقدین صورت گرفته را نداشتیم. 

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: در یک مقطعی به ویژه در دوران مذاکرات واکنشهای تند و غیر منتظره‌ای از طرف رئیس جمهور نسبت به منتقدین شاهد بودیم که برخی از آنها بسیار تند و اهانت‌آمیز بود و چنین توقعی از رئیس جمهور نمی‌رفت.

فضائلی با بیان اینکه در این مدت فشارهای پنهان و آشکاری بر منتقدان وجود داشت اما بخش بیشتر فشارها پشت صحنه بود، خاطر نشان کرد: آنچه که بیشتر  در افکار عمومی بروز و ظهور داشت برخوردهای علنی شخص رئیس جمهور با منتقدین و رسانه‌های منتقد بود.

این تحلیگر سیاسی در پایان با بیان اینکه در این دولت فضا برای جریانهایی که نسبت کمی با ارزشها و انقلاب دارند فراهم شده، عنوان کرد: دولت در ایجاد فضا و بسترسازی برای جریانهایی که در جهت تحکیم ارزشهای انقلاب حرکت می‌کنند،‌ عملکرد مناسبی نداشته است.

منبع: تسنیم

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات