ریحانی:

معاون سازمان بسیج دانشجویی گفت: دولت برای کم‌رنگ جلوه دادن ناکامی‌ها سعی در دوقطبی‌سازی‌های مختلف برای جمع کردن رأی دارد ولی این کار بی‌صداقتی با مردم است.

به گزارش لرستان خبر، سجاد ریحانی معاون سازمان بسیج دانشجویی گفت: به نظر می‌آید واقع‌بینی نسبت به اشکالات دولت‌ها از مسائلی است که دولت‌های ما در آن عقب هستند یعنی رویکرد واقع‌بینانه نسبت به اشکالات خود را ندارند در حالی که دولت اگر واقع‌بین باشد می‌تواند نسبت به حل مشکلات بهتر عمل کند.

وی افزود: اگر دولت‌ها به طور ریشه‌ای اشکالات خود را بررسی کنند، می‌توانند به اصلاح آن بپردازند ولی اگر سعی در کم‌رنگ جلوه دادن اشکالات داشته باشند اشکالات نیز اصلاح نمی‌شود و در حال حاضر شاهد هستیم که با نگاه سیاسی ایرادها را نمی‌پذیرند و پذیرفتن ایرادها را سبب کوچک شدن سبد رای می‌دانند که این مسئله باعث می‌شود مسئولان به فرافکنی بپردازند و برای ناکامی‌ها به دنبال مقصرها بگردند.

ریحانی ادامه داد: در حال حاضر دولت می‌خواهد تا انتخابات شرایط خوبی را برای خودش جلوه دهد ولی کارنامه قابل قبولی برای ارائه ندارد، در کنار تمام زحمات دولت ولی احساس می‌شود که دولت باید با شفافیت و صراحت اشکالات را بپذیرد و قطعا مردم در برابر شفافیت و صراحت به دولت‌ها کمک می‌کنند تا حرکت رو به جلو داشته باشند ولی اگر سعی شود که ایرادها با فرافکنی و ادبیات هجوگونه به فرصت تبدیل شود یعنی بازی کردن با احساسات مردم که مردم نیز این مسئله را تشخیص می‌دهند و فرافکنی را می‌شناسند.

معاون سازمان بسیج دانشجویی اظهار داشت: نباید به موضوعات نگاه سیاسی داشت، امروز عدم تطابق نگاه انقلابی در بسیاری از حوزه‌ها وجود دارد و حتی در سیاست خارجی که از ابتدا نسبت به آن نقد وجود داشت نگاه تعامل‌گرا و امیدوارانه به غرب سبب شد به ناکامی برسیم بنابراین باید ریشه‌یابی دقیقی انجام دهیم.

وی ادامه داد: امروز مردم منتظرند پاسخ سوالات خود را به صورت شفاف دریافت کنند و احساس می‌شود باید به دور از فرافکنی معضلات را بررسی کرد.

ریحانی گفت: دولت باید پس از گذشت سه سال از فرصت‌هایی مانند فرصت آمریکا که به مسئولان داده شد کارهایی را انجام می‌داد ولی هیچ برنامه‌ای انجام نشد و با دوقطبی‌سازی‌های مختلف مانند مسائلی مثل کنسرت می‌خواهند سبد رای جمع کنند که این کار اشتباه است و نشان می‌دهد نسبت به افرادی که به آنها رای دادند صداقت ندارند.

منبع: فارس

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات