بیانات سردار نقدی در جلسه معارفه فرمانده سپاه انصار الرضا در بیرجند

آمریکایی که امروز ۲۰ هزار میلیارد دلار بدهی دارد چطور می تواند با این وضعیت بجنگد او وضعیت اقتصادی آشفته ای دارد و با این اوضاع دیگر توان جنگیدن ندارد.

به گزارش لرستان خبر، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا( ع) خراسان جنوبی گفت :

 بر اساس صلاحیت ها و شایستگی ها است که شخصی در جایگاه های مهم سپاه انتصاب می شود و هیچ جریان حزبی و خطی نمی تواند در انتخاب فرمانده هان سپاه تاثیرگذار باشد.​این شایستگی و روحیه انقلابی است که مهم است و هیچ چیز دیگر در انتخاب فرمانده های سپاه دخالت ندارد.

بی شک روحیه شجاعت و احساس تکلیف و مطالبه گری از مولفه ها و ویژگی های مهم سردار غیاثی است.

یکی از خدمت های بزرگ زمینه معرفی خود استعدادهای استان است که جای تشکر دارد.

در ادامه سردار نقدی به وصف شرایط و ویژگی های استان پرداختند و گفتند:

استان خراسان جنوبی با وجود واقع شدن در محیط مرزی پر از آشوب پایین ترین آمار ناهنجاری ها و بیشترین آمار استحکام کانون خانواده و محیط امن و آرام و همچنین از امنیت خوب و کم نظیری برخوردار است. و این ها همه  نتایج عمل و نیت پاک مردم مومن و انقلابی خراسان جنوبی است. این یک الگو برای کشور و دنیا است.

هر کسی می خواهد می خواهد این چنین باشد راه آن حفظ ارزش ها و پایبندی به ارزش های انقلاب اسلامی است.

 انسان به خصوصیت هایی که در این استان است طمع می کند و حال که این نمره ی خوبی در این زمینه دارند توقع داریم که یک الگوی تمام عیار بسازند و رهبری الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت را مطالبه کنند.

مسئولان باید هر زمان تلاش کنند 

مسئولانی که در اینجا منصوب میشوند تصور نکنند که اینحا بخاطر همین خوبی ها باید راحت باشند نه بلکه باید تلاش مضاعف کنند.

مردم به حضور خود را در عرصه های انقلاب و فداکاری مردم در خشکسالی ها و بدترین شرایط تولید ادامه دادند و این موارد بار مسئولان را در این کشور سنگین می کند. مردم خراسان جنوبی به خوبی اقتصاد مقاومتی را پیاده کردند.

سپاه استان هم کارهای ارزشمندی در اقتصاد مقاومتی انجام داده است که جای تشکر دارد.

 

مسئولان به جای باب گشایی از دلار به دنبال سخت کوشی باشند

مسئولان در کشور باید در خور منزلت این مردم سخت کوش کار کنند و امروزه می بینیم که خلاف این امر انجام می شود و شش سال است که مردم را معطل اقتصاد دلار کرده اند.

شش سال برخلاف رهبری داریم اقدام می کنیم؛ مسیرهای دلار را آمریکایی ها بسته اند و مسئولان دنبال باز کردن راه دلار می گردند. حتی برخی پا را فراتر گذاشته و می گویند بیاییم برخی امتیازهای دیگر رو هم بدهیم تا راضی شوند تا شاید باب دلار را بگشایند.

نباید به دلار آنها التماس کرد؛ راه صحیح حذف دلار از تجارت بین المللی است

اگر هم فرض کنیم که اشتهای استکبار کم شد و آنها کوتاه آمدند و باب دلار گشوده شد آیا این اقتصاد مقاومتی است؟ تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی؛ اقتصادی است که در مقابل حوادث روزگار و تکان ها پایدار بماند و اگر به دلار پایبند باشد بر اثر یک تکان از هم می پاشد.

راه صحیح این است که به جای التماس کردن به دنبال حذف دلار از تجارت بین المللی باشیم و این شدنی است. کشورهای مهمی زخم خورده دلار هستند و می خواهند خود را نجات دهند.

 حتی ژاپن و اروپاه از شر دلار می خواهند راحت شوند و اگر دولت از اول به دنبال حذف دلار بودند اکنون موفق می بودند.

همه مطالبه گری کنیم و شأن ملتی که اینطور سخت کوش ایستاده است و سختی در همه عرصه ها را تحمل کرده  و در موقع ترور جان داده ؛ شان مردم بیشتر از این است که برای دلار التماس کنیم و تصمیم گیرندگان باید توجه به این موضوع داشته باشند.

 

راه انقلابی گری را باید ادامه داد

انقلاب زنده است و باید تداوم داشته باشد ؛ ملت ایران پیروزی زیادی داشته است و باید این پیروزی ها را ادامه داد.در هر جایی روحیه و تفکر انقلابی وظیفه همه ما است که باید سرلوحه کار قرار گیرد؛ باید پرچم ایران را در همه قله های جهان به اهتزار در بیاوریم.

باید بشریت را از شر تباهی نجات داد؛ امروز اگر میخواهیم در مقابل استکبار بایستیم باید راه انقلابی گری را  ادامه داد.

 آمریکایی که امروز ۲۰ هزار میلیارد دلار بدهی دارد چطور می تواند با این وضعیت بجنگد؛ او وضعیت اقتصادی آشفته ای دارد و با این اوضاع دیگر توان جنگیدن ندارد.

خبر در حال تکمیل است ....

منبع: خراسان تایم

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات