صاحبان فیش های نجومی میلیاردی وام بلاعوض می گیرند

استاندار لرستان گفت: در حال حاضر بانک عامل تمام املاک این پدر سه شهید را مصادره و حتی خانه دایی این خانواده را نیز تملک کرده و بعد می گویند بانک هیچ اقدامی نکرده در واقعا گر بانک از مردن این پدر شهید ترس نداشت او را روانه زندان می کرد.

به گزارش لرستان خبر، هوشنگ بازوند استاندار لرستان در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان لرستان ضمن انتقاد از عملکرد یکی از بانک های استان لرستان در قبال پدر سه شهید که از این بانک تسهیلات دریافت کرده، اضافه کرد: این پدر شهید 2 تا 3 میلیارد ریال از این بانک تسهیلات اخذ کرده اما الان به 10 میلیارد ریال افزایش یافته در هر حال از بانک عامل انتظار داریم که با بخشش سود تسهیلات مساعدت های لازم را انجام دهد تا شرمنده این پدر شهید نشویم.

وی افزود: اگر بنا باشد که پدر سه شهید با 85 سال سن را به دلیل ناتوانی در بازپرداخت تسهیلات روانه زندان کنیم دیگر چیزی برای انقلاب باقی نمی ماند.

استاندار لرستان گفت: در حال حاضر بانک عامل تمام املاک این پدر سه شهید را مصادره و حتی خانه دایی این خانواده را نیز تملک کرده و بعد می گویند بانک هیچ اقدامی نکرده در واقعا اگر بانک از مردن این پدر شهید ترس نداشت او را روانه زندان می کرد.

بازوند اظهار کرد: هر گاه که پدر این سه شهید برای رفع مشکل خود به ما مراجعه می کند شرمنده او می شویم در هر حال اگر لازم باشد برای رفع این مشکل با رئیس جمهور و رئیس بانک مرکزی هم رایزنی می کنیم.

وی بیان کرد: با پدری که سه فرزند خود را تقدیم انقلاب اسلامی کرده نباید برخورد نامناسب داشته باشیم

شاپور صالحی پور مدیر شعب بانک صادرات لرستان در ارتباط با مشکل بازپرداخت تسهیلات توسط خانواده یک شهید عنوان کرد: در این ارتباط دو بار مکاتبه کردیم  ولی گفتند بخشودگی سود امکان‌پذیر نیست به‌غیراز 6 درصد بخشودگی، در این رابطه بخشودگی سود در قالب اختیارات ما نیست.

وی تصریح کرد: اگر از محل وجوه اداره شده بود راهی برای بخشودگی وجود داشت ولی جز وجوه زودبازده بوده که جز منابع داخلی در اختیار هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران است که قبول نکرده است.

این اتفاق در حالی رخ می دهد که در هفته های گذشته موضوع فیش های نجومی و مدیرانی که وام های میلیاردی بلاعوض گرفته اند برملا شده است .

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • شاهد

    پیغمبر مکرم اسلام فرمودند اگرکسی ببیند ظلمی به مسلمانی روا شده و می تواند کاری بکند و آن کار را نکند عین همان گناه و ظلم را انجام داده است ....بدا به حال شما مدیران محترم که به جای کمک به این پدر بزرگوار اسلام که با اهدای بهترین ثمره زندگی خود به اسلام باعث اهدا این پستها و مناصب به شما شده اند ولی شما ضمن ظلم به آنها مدام به پایکوبی و اجرای مجالس طرب و دورهمی فرهنگی و هزینه کردن پول بیت المال در این راه مشغول هستید.چطوری در آن دنیا جوابگوی اعمال خود خواهید بود !!!؟؟؟

نظرات