خانواده شهید ذوالعلی:

پدر و برادر شهید ذوالعلی با اشاره به اقدامات فتنه‌گرانه خاتمی در سال 88 تاکید کردند: فتنه‌گران وقیح شده‌اند و ادعا می‌کنند که سران فتنه باید از حصر دربیایند و به قدرت بازگردند درحالی که آنها مدیون مردم‌اند و ما آنها را نخواهیم بخشید.

به گزارش لرستان خبر، امیرحسین ذوالعلی برادر شهید امیرحسام ذوالعلی که در فتنه سال 88 بدست فتنه‌گران به شهادت رسید در گفت‌وگو یی اظهار داشت: ما  هرگز سران فتنه را نمی‌بخشیم و خون شهدای ما با عذرخواهی جبران نخواهد شد و سران فتنه قطعا باید محاکمه شوند.

ذوالعلی با اشاره به مشکلات جانبازان فتنه 88 و هزینه دادن مردم در سال 88 گفت: با وجود خسارت‌هایی که فتنه‌گران به کشور زدند چطور سران فتنه باید تطهیر شوند؛ ما هرگز از سران فتنه نخواهیم گذشت.

برادر شهید ذوالعلی ادامه داد: آقایانی که امروز طلبکار شده‌اند و تازه می‌گویند ما نمی‌بخشیم به این سوال پاسخ دهند که چه کسی اول آتش فتنه را روشن کرد، اگر آتش فتنه روشن نمی‌شد کسی هم به کهریزک نمی‌رفت و غائله کهریزک هم در کار نبود، تا زمانی که فتنه‌گران هتاکی نکرده بودند بسیج با آنها برخورد نداشت اما پس از پاره کردن عکس امام و راه‌انداختن غائله در عاشورای 88، خون بسیجی و غیر بسیجی به جوش آمد.

متاسفانه برخی دولتمردان از فتنه‌گران حمایت می‌کنند

وی تصریح کرد: زمانی که فتنه‌گران به دستگاه امام حسین (ع) توهین کردند همه امام حسینی‌ها به میدان آمدند و از اهل بیت دفاع کردند، بنابراین سران فتنه باید بخاطر اقدامات‌شان در سال 88 محاکمه شوند اما متاسفانه خیلی از این آقایان دولتمرد از فتنه‌گران طرفداری می‌کنند.

فتنه‌گران وقیح شده‌اند

ذوالعلی با اشاره به اقدامات فتنه‌گرانه خاتمی، با طرح این سوال که امروز خاتمی کجاست تاکید کرد: فتنه‌گران وقیح شده‌اند و ادعا می‌کنند که سران فتنه باید از حصر دربیایند و به قدرت بازگردند در حالی که آنها مدیون 80 میلیون ایرانی هستند و مردم تاوان اقدامات آنها را دادند.

این برادر شهید با اشاره به روحیه برادرش در مواجه با فتنه‌گران گفت: برادر من می‌گفت نباید این افرادی را که به خیابان آمدند، بزنید چون آنها فریب خورده‌اند و این درحالی بود که فتنه‌گران بر سر پدر جانبازم ریخته بودند و او را می‌زدند؛‌ بنابراین موسوی و کروبی چگونه می‌خواهند پاسخ خانواده شهدای فتنه را بدهند.

هرگز سران فتنه را نمی‌بخشیم

وی تاکید کرد: ما از سران فتنه نمی‌گذریم و هرگز آنها را نخواهیم بخشید.

همچنین عباس ذوالعلی پدر شهید امیرحسام ذوالعلی در بخش دیگری از این گفت‌وگو تصریح کرد: سران فتنه چه اقدامی کرده‌اند که ما باید آنها را ببخشیم، آنها حتی یک عذرخواهی هم از مردم نکردند و به همه مردم ایران مدیون هستند اما متاسفانه می‌بینیم که امروز طلبکار هم شده‌اند.

پدر شهید ذوالعلی تاکید کرد: ما در مقابل سران فتنه نه از حقمان می‌گذریم و نه آنها را می‌بخشیم در حالی که برخی آقایان دولتی کار را رها کرده‌اند و می‌گویند سران فتنه باید از حصر دربیایند و این خیلی دردآور است. چرا که آنها رئیس جمهور همه مردم ایران و نه یک قشر خاص هستند.

 دل ما فقط به رهبر انقلاب گرم است

وی با تاکید بر اینکه باید برای حفظ انقلاب خون داد، تصریح کرد: برخی صحبت‌های رئیس جمهور برای یک قشر خاص است تا بتوانند در انتخابات 96 رای بیاورند و به همین دلیل یکطرفه صحبت می‌کنند.

پدر شهید ذوالعلی در پایان خاطرنشان کرد: چه مشکلات مالی برای ما باشد یا نباشد هیچکدام مهم نیست بلکه برای ما مهم حفظ اصول و دین است و دل ما فقط به رهبر انقلاب گرم است.

منبع:فارس

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات