لرستان خبر گزارش می دهد

فرمانداران شهرستان‌های پلدختر و رومشکان تغییر کردند و نعمت‌الله دستیاری به عنوان سرپرست فرمانداری پلدختر و نورالدین درمنان نیز به عنوان فرماندار شهرستان رومشکان انتخاب شدند که به احتمال زیاد فردا مراسم تودیع و معارفه برگزار می‌شود.

به گزارش لرستان خبر،  فرمانداران شهرستان‌های پلدختر و رومشکان تغییر کردند  و نعمت‌الله دستیاری به عنوان سرپرست فرمانداری پلدختر و نورالدین درمنان نیز به عنوان فرماندار شهرستان رومشکان انتخاب شدند که به احتمال زیاد فردا مراسم تودیع و معارفه برگزار می‌شود.

نورالدین درمنان در شهریور ماه سال گذشته به عنوان فرماندار شهرستان پلدختر منصوب شد که اکنون با برکناری محمد محمدی‌نژاد به‌عنوان فرماندار شهرستان رومشکان معرفی‌ شده است؛ درمنان قبل از سکانداری فرمانداری پلدختر، فرماندار شهرستان دوره چگنی بود و اکنون رومشکان سومین شهری است که در دولت تدبیر و امید سکان هدایتش به درمنان سپرده می شود.

محمد محمدی نژاد فرماندار سابق رومشکان نیز پیش از این در بهمن ماه سال 92 به عنوان نخستین فرماندار شهرستان رومشکان معرفی شده بود که بر اساس شنیده ها بعد از برکناری روانه استانداری لرستان می شود

با تغییر نورالدین درمنان از سمت فرمانداری پلدختر، نعمت‌الله دستیاری که رئیس ستاد انتخابات حسن روحانی در انتخابات سال 92 بود به‌عنوان سرپرست فرمانداری پلدختر انتخاب شده است؛ پیش از این در فضای سیاسی استان هم اعلام شده بود که دستیاری به عنوان فرماندار  جدید پلدختر معرفی می شود که سبب واکنش های موافق و مخالف زیادی در سطح شهرستان پلدختر و استان لرستان شده بود.

گزارش ها همچنین حاکی از آن است که علیرضا  بیرانوند بخشدار مرکزی الیگودرز معاون فرماندار پلدختر خواهد شد .

نعمت اله دستیاری رئیس ستاد روحانی در انتخابات 92،  بخشدار دوره اصلاحات در معمولان پلدختر بود؛ نعمت اله دستیاری هم اکنون  معاون مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری لرستان را بر عهده دارد .

فردا عصر ( پنج شنبه) سید سعید شاهرخی ، معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان سرپرست فرمانداری پلدختر را در سالن اجتماعات شهدا  فرمانداری پلدختر معرفی خواهد کرد .

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات