هر روز یک بهانه؛

تن خسته پلدختر از بیکاری جوانان این روزها درگیری دعوای سیاسیون است و این بار انتخاب فرماندار جدید شهرستان بهانه ای برای جنگ سیاسیون است

به گزارش لرستان خبر، اعلام رسمی خبر انتصاب نعمت الله دستیاری رئیس ستاد دکتر روحانی در انتخابات 92 در پلدختر به عنوان فرماندار جدید این شهرستان سروصدای زیادی در  پلدختر ایجاد کرده است و موافقان و مخالفان این انتخاب به طور جدی در حال واکنش نشان دادن به این انتخاب هستند.

از یک سو شامل شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان شهرستان پلدختر، حزب همبستگی ایران اسلامی پلدختر، حزب مردم سالاری شهرستان پلدختر و معمولان، انجمن اسلامی معلمان شهرستان پلدختر، ستاد دکتر حسن روحانی در معمولان در نامه ای به رئیس جمهور به انتخاب فرماندار جدید پلدختر اعتراض کردند.

معترضان به انتخاب دستیاری، حمایت نماینده فعلی پلدختر از فرماندار جدید، حمایت دستیاری از مخالفان دولت در پلدختر و تضعیف حامیان دولت، دخالت های معاون سیاسی استاندار در امورات را از مهم ترین دلایل مخالفت خود با انتخاب رئیس ستاد روحانی به عنوان فرمندار پلدختر اعلام کرده اند.

از سوی دیگر نیز حامیان فرماندار جدید پلدختر هم دست به کار شده و طی نامه هایی جداگانه از انتخاب دستیاری حمایت کرده اند.

احزاب اصلاح طلب شهرستان پلدختر، ستاد دکتر روحانی، حزب اعتماد ملی شهرستان پلدختر، حزب اراده ملت شهرستان پلدختر، حزب اعتدال وتوسعه شهرستان پلدختر ، انجمن اسلامی معلمان شهرستان پلدختر احزابی هستند که حامی دستیاری هستند.

نامه ای دیگر هم در حمایت از فرماندار جدید پلدختر با امضای روسای ستاد انتخابات دکتر روحانی در شهرستان های استان لرستان در انتخابات 92 انتشار یافت که بعد از چند دقیقه خجسته پور فرماندار خرم آباد و رئیس ستاد انتخابات روحانی در سال 92 در لرستان آن را تکذیب کرد.

شهرستان پلدختر که از درد بیکاری رنج می برد هر روز شاهد یک ماجرا از سیاسیون و جنجال سازی هستند یک روز مجلس؛ روز دیگر شوراها؛ روزی انتخاب فرماندار وروز دیگر...

حال باید دید که فرماندار جدید با این دعوای سیاسیون پلدختر چطور می تواند کار کند و آرامش را به پلدختر بازگرداند

 

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات