حسن رحیم پور ازغدی در کرج؛

حسن رحیم پور ازغدی گفت: اگر انتقاد در جامعه ممنوع شود، چیزی از انقلاب و نظام باقی نمی‌ماند.

به گزارش لرستان خبر، حسن رحیم پور ازغدی، در همایش نقش امربه معروف ونهی از منکر در مقابله با جریان نفود که با حضور بسیجیان کرجی در کانون شهید سبحانی سپاه استان البرز برگزار شد گفت: انتقاد پذیرترین شخصی که تا حال دیده ا م، مقام معظم رهبری است که همواره در مقابل انتقاد ها با روی گشاده، پذیرای نظرات و دیدگاههای دیگران است.

وی افزود: باید این انتقاد پذیری در بین مدیران هم نهادینه شود تا مبادا مسیر اصلی توسعه و پیشرفت جامعه را فراموش کنند.

این نخبه اجتماعی در ادامه گفت: استان البرز با توجه به نزدیکی به پایتخت، ظرفیت زیادی برای نفوذ دشمنان به خصوص نفوذ فرقه های گوناگون دارد.

رحیم پور ازغدی گفت: این نفوذ میتواند در حوزه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی باشد که با آموزش می توان جلوی آنرا گرفت.

وی در ادامه با اشاره به نفوذ در پوشش فرهنگ مثل ورود موسیقی های مبتذل به کشور افزود: برای جلوگیری از نفوذ در حوزه موسیقی، باید ابتدا موسیقی های فاخر در داخل تولید و عرضه شود، سپس جلوی موسیقی های منکر را گرفت.

 عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: معروف و منکر در هر زمینه ای ، با توجه به زاویه خودش تعریف میشود، یعنی نمیتوان با راهکارهای فرهنگی، جلوی نفوذ اقتصادی را گرفت.

رحیم پور ازغدی در ادامه گفت: دشمنان برای تاثیر گذاری در مسئله نفوذ، جامعه کودکان و خردسالان را هدف گرفته اند و نهی از منکر در بین مدیران متولی، جلوگیری از این نفوذ است.

وی در پایان آگاه سازی را مهمترین مولفه جلوگیری از نفوذ برشمرد و گفت: برای هر منکری باید دلیلی داشته باشیم، و پس از مشخص شدن، با برنامه ریزی بدون شعار، در پی برطرف کردن آن باشیم.

منبع:البرزبان

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات