لرستان خبر گزارش می دهد؛

آبان ماه نماد انقلابی به پیش آهنگی نسل حاضر و راهبری پیر مدبری است که رهروانش بر گلدسته های رفیع خاکش اذان شهادت سر داده اند. یادآور حماسه بزرگ مردانی است که جاودانگی استکبارستیزی و استبدادگریزی اسلام ناب را در پس نفرت از وطن فروشی و بیگانه پرستی به بار نشانده اند.

به گزارش لرستان خبر، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد خرم آباد به مناسبت 13 آبان بیانیه ای صادر نمود که متن بیانیه به شرح زیر است:

 

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

(هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید.  امام خمینی (ره)

 

آبان ماه نماد انقلابی به پیش آهنگی نسل حاضر و راهبری پیر مدبری است که رهروانش بر گلدسته های رفیع خاکش اذان شهادت سر داده اند. یادآور حماسه بزرگ مردانی است که جاودانگی استکبارستیزی و استبدادگریزی اسلام ناب را در پس نفرت از وطن فروشی و بیگانه پرستی به بار نشانده اند.

 

حماسه 13 آبان ثابت کرد که همه قدرت های به اصطلاح عظیم شیطانی و طاغوتی از درون پوچ و پوشالی است ، در 13 آبان مردم عدالت خواه ما خویشتن را باور کردند و به چشم خود دیدند قدرتی که در ذهن عده ای کج اندیش و کوته فکر ، همچون کوهی استوار است ، (کاهی) بیش نیست ، در سیزدهم آبان وحدت کلمه معنا شد ، تکیه بر محبوب بندگان ،خدای خمینی آفرین ، تفسیر شد و قدرت رهبری دینی بار دیگر تجربه شد.

سیزدهم آبان به همه مستضعفان آموخت که می توانند چپاولگران را به زباله دان تاریخ بسپارند، می توانند هویت خود را با نفی قدرت های استعماری تعریف کنند و در یک کلام با به ارمغان آوردن غروری مقدس و حماسه آفرین به آنها آموخت که دیوار ظلم و ستم شکستنی است.

 

سیزدهم آبان ماه ، سالروز شهادت جمع کثیری از دانشجویان ، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ، تسخیر لانه ی جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام و برملا شدن سیاست ها و نیرنگ های استکبار جهانی علیه ایران اسلامی را دوباره برای ملت جان بر کف ایران زنده می کند. استکبار جهانی که با در اختیار داشتن بزرگترین شبکه ی رسانه ای دنیا از رویارویی با ملت ایران طرفی نبسته است ،  اینک با شیوه های جدید در ابعاد گوناگون به جنگ روانی روی آورده و جوانان و خانواده ها را نشانه رفته است. لذا ما دانشجویان دانشگاه های خرم آباد ، با شناخت این  ترفند ها و برنامه های غیر اخلاقی دشمن زبور ، تجدید پیمان خود با معمار کبیر انقلاب اسلامی ، شهدا و رهبر معظم انقلاب ، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی ) را اعلام می داریم ، چرا که ما ملت مسلمان ایران اعم از شیعه و سنی با سرلوحه قرار دادن آیه ی شریفه ( اطیعو الله و اطیعوا الرسول و اولی الامر منکم ...)ضمن تبعیت کامل از ولی امر مسلمین تمامی حرکت های اختلاف افکنانه ، که قصد تضعیف وحدت ما مسلمین را دارند محکوم نموده و ضمن محکومیت تسلیح تکفیری ها در منطقه ، جهت به راه انداختن جنگ برادر کشی و درگیری در سوریه ، اعلام میداریم تنها راه برون رفت از بحران سوریه راه حل سیاسی است و ما ملت همیشه سرافراز ایران ، بنا به فرموده بزرگان نظام مبنی بر ( حمایت مادی و معنوی از دولت سوریه ) آن را به صورت کامل مورد تایید و حمایت خود قرار می دهیم.

 

ما دانشجویان این مرز و بوم ، ادامه دهنده ی راه جوانان دهه ی اول انقلاب هستیم که با افتخار به شهادت و الهام از رهبر فرزانه ی انقلاب و سیره ی حضرت امام رضوان الله تعالی و علیه و با سرمشق قرار دادن حماسه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اجازه ی هیچگونه تهدیدی را به آمریکا و ایادی دست نشانده اش نخواهیم داد.

 

ما اعلام می داریم که در راه اعتلای آرمان های کشور عزیزمان ایران اسلامی و در عرصه های مختلف به ویژه در سنگر تعلیم و تربیت و تجربیات و انتقال آن به نوباوگان و دانش پژوهان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد ، زیرا که می دانیم زیربنای توسعه هر کشوری نیروی انسانی آن می باشد

 

با سابقه ای که از استعمار و چپاول گران جهانی و سرسپردگان آنان در منطقه وجود دارد ، معاندین باید بدانند که اگر بخواهند با بهانه های مختلف جلوی پیشرفت و استقلال ما را بگیرند ، با طوفان کوبنده ی جوانان و ملت بزرگ ایران رو به رو شده و در عرصه جهانی با شکست روبرو خواهند شد.

 

با افتخار به پیشرفت های علمی جوانان و دانشمندان ایران اسلامی ، اعلام می کنیم که قطار شکوه و عظمت مردم ایران در عرصه علم و فناوری حرکت خود را آغاز کرده که همواره از تلاشگران و فعالان این عرصه قدردانی و سپاس گزاری می نماییم و برای شهدای این راه از درگاه حق تعالی علو درجات را خواستاریم.

 

                    بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد خرم آباد

 

 

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات