عزل برای بقاء!

پس از درگذشت مرحوم احمد نقدیان، فریدون کریمی به عنوان گزینه پیشنهادی یک جریان سیاسی خاص به حنان معرفی شد ولی مدیرکل ارشاد لرستان بنا به دلایلی از انتصاب کریمی صرف نظر کرد.

صبح امروز در اقدامی عجیب از سوی مدیرکل ارشاد لرستان، اعظم روانشاد از سمت سرپرستی اداره فرهنگ و ارشاد خرم‌آباد، عزل و فریدون کریمی برادر مدیرکل آموزش و پرورش لرستان جایگزین او شد.

به گزارش لرستان‌خبر، هفته گذشته، همزمان با سفر 3 معاون وزیر به استان، با اصرار فراوان مدیرکل ارشاد لرستان، روانشاد سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان خرم‌آباد شد. این انتصاب اجباری در حالی بود که خانم روانشاد بنا به دلایلی حاضر به پذیرش این جایگاه نبود و حمیدرضا حنان با اصرار فراوان خود، روانشاد را به این سمت منصوب نمود.

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که پس از درگذشت مرحوم احمد نقدیان، فریدون کریمی به عنوان گزینه پیشنهادی یک جریان سیاسی خاص به حنان معرفی شد ولی مدیرکل ارشاد لرستان بنا به دلایلی از انتصاب کریمی صرف نظر کرد.

اما حالا که عزل جناب حنان قطعی شده است، ایشان برای جلب رضایت برخی از جریانات سیاسی، به خاطر بقای در قدرت، خانم روانشاد را عزل و فریدون کریمی را به سمت مدیر اداره فرهنگ و ارشاد خرم‌آباد منصوب نمود تا با این کار شاید بتواند که جایگاه از دست رفته خویش را حفظ کند.

عزل خانم روانشاد پس از گذشت 3 روز از انتصاب ایشان، نشان از عدم بلوغ سیاسی و مدیریتی جناب حنان دارد که می‌توان آن را خلاف انصاف و اخلاق یک کارگزار جمهوری اسلامی دانست.

حال جای این سوال پیش می‌آید که جناب حنان به خاطر حُب ریاست و حُب جایگاه، دیگر حاضر به انجام چه کارهایی می‌باشد؟

حمیدرضا حنان، به عنوان مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد لرستان، با لجاجت و بداخلاقی تمام، ظرفیت کارمندان این اداره را  چندین ماه است که به ورطه نابودی کشانده و برای یک روز بقای بیش‌تر در این جایگاه مدیریتی، با آبرو و حیثیت بهترین کارمندان خود بازی می‌کند.

بدین سبب شایسته است تا دستگاه‌‌های نظارتی به این قضیه ورود پیدا کرده و نسبت به توبیخ و محاکمه این مدیر نالایق اقدامات لازم را انجام دهند.

 

✍ لرستان خبر

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات