نماینده ولی فقیه در استان لرستان:

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: حرکت در محور ولایت پیام مهم حماسه ۹ دی است.

آیت الله سید احمد میرعمادی با بیان اینکه حماسه ۹ دی هشدار به خواص بی بصیرت بود، اظهار داشت: کوتاه کردن دست دشمنان از کشور ایران اسلامی و ناامید کردن فتنه گران از دیگر دستاوردهای حماسه ۹ دی بود.

وی با تاکید بر لزوم تبعیت از رهبری در عرصه های مختلف بیان داشت: همه باید بدون چون و چرا از رهبر فرزانه انقلاب تبعیت عملی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه حماسه ۹ دی حماسه میثاق امت با ولایت بود گفت: این روز، روز رسوایی منافقین و فتنه گران و بیداری مردم است که برای همیشه در تاریخ درخشان ایران اسلامی جاودانه خواهد ماند.

وی به دستاوردهای ماندگاری حماسه مردم در ۹ دی و جاودانه ماندن آن در تاریخ انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: همه باید بدانند مردم ما نسبت به ارزش های دینی حساس هستند و اگر کوچکترین اهانتی به ارزش های دینی و انقلابی صورت گیرد مردم به صحنه خواهند آمد و مشت محکمی به دهان اهانت گران خواهند زد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه ولایت فقیه افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران است افزود: ولایت فقیه دشمنان را رسوا می کند و با هواپرستان، قدرت طلبان و عافیت طلبان مبارزه می کند مورد هجمه های فراوان است.

آیت الله میرعمادی ویژگی های حماسه ۹ دی را اتحاد و وحدت کلمه، بصیرت، هوشیاری و تشخیص درست نقشه های دشمن و تبعیت از ولایت عنوان کرد و گفت: این ویژگی ها موجب عزت، اقتدار و عظمت ایران اسلامی شده است.

وی حرکت در محور ولایت را پیام مهم حماسه ۹ دی عنوان کرد و گفت: در این راستا همه دشمنان نظام باید بدانند که ولایت فقیه خط قرمز ملت ما بوده و راهی که مقام معظم رهبری برای ما ترسیم کرده است را ادامه می دهیم.

 

منبع: مهر

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات