نماینده بروجرد و اشترینان در گفتگو با لرستان خبر:

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا با عزت ملت ایران مشکل دارد وگرنه مصدق که مرگ بر آمریکا نگفت و با آنها مشکلی نداشت اما علیه او کودتا کردند چرا که مصدق می خواست نفت ایران ملی و برای ملت باشد.

عباس گودرزی در گفتگو با خبرنگار لرستان خبر به مطرح کردن بحث سازش با آمریکا از سوی عده ای اشاره کرد و اظهار داشت: این که بگوییم اگر با آمریکا سازش کنیم تمام مشکلات حل می شود، دیدگاهی کاملا غلط است چراکه در گذشته و با اجرای برجام ما هسته ای را از دست دادیم اما عملا هیچ چیزی به دست نیاوردیم و تمام تحریم ها برگشت.

وی افزود: اگر چالش با آمریکا هزینه دارد اما نباید غافل شد که سازش با آمریکا به مراتب هزینه بیشتری دارد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن با عزت ملت ایران مشکل دارد، عنوان کرد: مصدق که مرگ بر آمریکا نگفت و با آنها مشکلی نداشت اما علیه او کودتا کردند چرا که مصدق می خواست نفت ایران ملی و برای ملت باشد.

گودرزی به سخن رهبر انقلاب مبنی بر رو به افول بودن آمریکا اشاره کرد و ادامه داد: در زمانی که رهبر معظم انقلاب برا‌‌ی 50 سال آینده کشور برنامه می دهند، و آمریکا نیز از درون در حال فروپاشی و افول است، مطرح کردن بحث سازش، آب به آسیاب دشمن ریختن و پاشیدن بذر ناامیدی در درون کشور است.

وی با بیان اینکه آنان که بحث مذاکره با آمریکا را مطرح می کنند سه دسته هستند، تصریح کرد: دسته اول افراد ساده لوح و بی بصیرت اند که با وجود تجربه های تاریخی در ارتباط با آمریکا باز هم به آمریکا اعتماد می کنند و البته علتش داشتن امید به دشمن است! دسته دیگر کسانی هستند که قبله ی آمال و آرزوهای آنها آمریکاست و دسته سوم انقلابی های نادم و پشیمان هستند که برای کسب موقعیت و منافع خویش حاضرند اصل انقلاب را فدا کنند.

گودرزی یادآور شد: ان شالله در 22 بهمن و در جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی، فصل جدیدی از پیشرفت را در کشور آغاز خواهیم کرد.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات