معاون هماهنگی دانشگاه‎های آزاد اسلامی لرستان خبرداد

لرستان خبر: معاون هماهنگی دانشگاه‎های آزاد اسلامی لرستان گفت: در مهر ماه امسال با پیگیری‌های که انجام شده است، در 9 رشته مقطع دکترا در پردیس علوم تحقیقات خرم‌آباد و 9 رشته در پردیس علوم تحقیقات بروجرد دانشجو پذیرفته می‌شود.

به گزارش لرستان خبر، بهروز دوستی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت مهرماه امسال دانشگاه‌ آزاد لرستان برای نخستین‌بار در 18رشته جدید در مقطع دکترا دانشجو می‌پذیرند

 

وی اظهار کرد: دانشگاه آزاد خرم‌آباد در رشته‌های مهندسی برق، عمران، مدیریت آموزشی، الهیات، گرایش فلسفه و کلام، الهیات گرایش ادیان و عرفان، ریاضی کابردی، حقوق، مهندسی کشاورزی شاخه زراعت و علوم قرآنی دانشجوی دکترا میپذیرد.

 

دوستی یادآور شد: این رشتهها در پردیس علوم تحقیقات بروجرد شامل مشاوره، مدیریت دولتی، روانشناسی عمومی، حسابداری، فیزیولوژی ورزشی، مدیریت ورزشی، مهندسی شیمی، معماری و شهرسازی هستند.

 

این مسئول با بیان اینکه دانشگاهآزاد اسلامی بزرگترین دانشگاه حضوری در بین همه دانشگاههای جهان است، ادامه داد: 42 هزار و 592 دانشجو در 14 واحد دانشگاهی دانشگاه آزاد لرستان مشغول به تحصیل هستند.

 

معاون هماهنگی دانشگاههای آزاد اسلامی لرستان تصریح کرد: در حال حاضر دو واحد بسیار بزرگ دانشگاه آزاد خرمآباد و بروجرد، دو واحد بزرگ دورود و الیگودرز با دو پردیس علوم تحقیقات خرمآباد و بروجرد در استان لرستان وجود دارد.

 

دوستی عنوان داشت: در حال حاضر دو مرکز دانشگاهی سماء دانشگاه آزاد در استان لرستان فعالیت میکند.

 

این مسئول با بیان اینکه بیش از 300 هزار جلد در کتابخانههای دانشگاه آزاد استان لرستان نگهداری میشود گفت: این کتابخانه‌ها پژوهشهای مربوط به اساتید و دانشجویان را حمایت و نگهداری میکنند.

 

دوستی اضافه کرد: یک هزار هیئت علمی به صورت تمام وقت، نیمه وقت و مدعو و 700 کارمند در این دانشگاه‌ها فعالیت میکنند.

 

این مسئول یادآور شد: مجموعه دانشگاههای آزاد استان لرستان 6 میلیون و 384 هزار متر مربع زمین دارد که از این مقدار 25 هکتار مساحت آن ساخته شده است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات