سرپرست فرمانداری بروجرد:

لرستان خبر: سرپرست فرمانداری بروجرد عنوان کرد: خوشبختانه در بین ایستگاه‌های فعال سطح استان لرستان، آتش‌نشانی شهرستان بروجرد با بیشترین امکانات و فنون لازم یکی از مجهزترین شهرهای استان است که در زمان وقوع حادثه در بحث امدادرسانی در کمترین زمان ممکن برای مقابله با حادثه خود را به محل می‌رساند.

به گزارش لرستان خبر، رضا آریایی یکشنبه شب در جلسه بازدید از تجهیزات و امکانات سازمان آتش‌نشانی بروجرد که با حضور پرسنل و جمعی از مسئولان شهرداری و شورای اسلامی شهر در مرکز سازمان آتش‌نشانی بروجرد برگزار شد، این سازمان را یکی از نهادهای تلاشگر و خستگی‌ناپذیر با امکانات و نیروهای جوان در شهرداری دانست.

 

آریایی افزود: خوشبختانه در بین ایستگاه‌های فعال سطح استان لرستان، آتش‌نشانی شهرستان بروجرد با بیشترین امکانات و فنون لازم یکی از مجهزترین شهرهای استان است که در زمان وقوع حادثه در بحث امدادرسانی در کمترین زمان ممکن برای مقابله با حادثه خود را به محل می‌رساند.

 

وی عنوان داشت: در بحث آموزش افراد نیز نیروهای این سازمان باید سالانه نیروهای جوانی را آموزش دهد و حتی‌الامکان در هر خانواده یک نفر آموزش داده شود، تا باعث راحتی کار در زمان وقوع حادثه باشیم.

 

آریایی افزود: امروز با شعار پیشگیری بهتر از درمان است، باید با خرید تجهیزات و امکانات لازم کاری کنیم که در زمان حادثه کمترین خسارت را شاهد باشیم.

 

وی خاطرنشان کرد: به یاری خدا تا پایان امسال با ایجاد ایستگاه پنجم آتش‌نشانی در این شهرستان خدمت‌رسانی به همشهریان در زمان وقوع حادثه بیشتر می‌شود.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات