صبح امروز /

لرستان خبر: برای نخستین‌بار همایش بنیاد خیرین علمی ایران در بروجرد برگزار شد. توجه به نخبگان و مهیا کردن الزامات قانونی بر مبنای اقتصاد دانش بنیان، ایجاد شرایط لازم برای اکتساب جایگاه علمی توسط نخبگان، اقتصاد انسان گرا و تجاری‎سازی علم از دیگر اهداف بنیاد خیرین علمی ایران در بخش اقتصادی است.

لرستان خبر، مدیرعامل بنیاد خیرین ایران صبح امروز در این همایش ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه و یاد و خاطره شهید بهشتی اظهار داشت: اهداف بنیاد خیرین ایران در سه بخش فرهنگی، علمی و اقتصادی است که برنامههای ویژه بخش فرهنگی آن پیادهسازی فرهنگ نخبه پروری، توجه به علم و عالم، اعتلای کلمه علم و مبادی آن است.

 

محمد طاهری عنوان داشت: از دیگر برنامههای این بنیاد در بخش علمی پیروی از نقشه جامع علمی کشور، بورسیه کردن نخبگان علمی، پرداخت کمک هزینه تحصیلی، کمک هزینه سفر نخبگانی که در همایشبرون مرزی رتبه کسب کنند، تجلیل از خیر برتر و نصب لوح زرین در جایگاه علمی و... است.

 

وی ادامه داد: توجه به نخبگان و مهیا کردن الزامات قانونی بر مبنای اقتصاد دانش بنیان، ایجاد شرایط لازم برای اکتساب جایگاه علمی توسط نخبگان، اقتصاد انسان گرا و تجاریسازی علم از دیگر اهداف بنیاد خیرین علمی ایران در بخش اقتصادی است.

 

دبیر همایش بنیاد خیرین علمی ایران خاطرنشان کرد: همایش بعدی ما دعوت از 2 هزار پزشک در برج میلاد برگزار میشود که این همایش با هدف معرفی پزشکان نخبه به کشور است.

 

این مسئول یادآور شد: در سراسر ایران 500 نخبه وجود دارد که این نخبگان نیازمند حمایت هر چه بیشتر از سوی خیرین و مسئولان هستند.

 

طاهری متذکر شد: امیدواریم تا پایان سال 93 تعداد نخبگان ما در سراسر کشور به 5 هزار برسند و این تعداد تحت حمایت و بورس بنیاد خیرین علمی ایران قرار میگیرند.

 

مدیرعامل بنیاد خیرین ایران از همکاری و همراهی استاندار لرستان، فرماندار شهرستان بروجرد، بانک انصار، بانک پارسیان و پست بانک استان لرستان جهت اجرای هر چه بهتر و موثر تر این همایش تقدیر میکنیم.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات