معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای:

لرستان خبر: معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای با تاکید بر اهمیت بحث استاندارد سازی و بهبود روش ها در آموزش های فنی و حرفه ای، گفت: همه فرآیندهای اجرایی در راستای آموزش فنی و حرفه ای باید اصلاح شوند چرا که ارتقا و توانمندسازی نیروی انسانی، بهره وری بیشتری را ایجاد می کند.

لرستان خبر، ˈرهام کیاییˈ روز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان، افزود: یکی از برنامه های محوری در زمینه ارتقا سطح مهارت های فنی افراد و اشتغالزایی، توسعه فعالیت های مرتبط با آموزش های فنی و حرفه ای در سطح جامعه است.
 

وی اظهار کرد: در این راستا علاوه بر ایجاد زیر ساخت های موردنیاز، باید برای افزایش کیفی سطح برنامه های آموزشی با هدف نیاز سنجی و آموزش در راستای الگوسازی و برند سازی نیز اقدام کرد.
 

معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای با تاکید بر لزوم برنامه ریزی و استفاده از سند راهبردی در حوزه آموزش های فنی و حرفه ای، گفت: این اقدام زمینه مناسب برای تبدیل تهدیدها به فرصت در راستای افزایش بهره وری را فراهم می کند.


کیایی با اشاره به اینکه سند راهبردی این سازمان زمینه ساز ایجاد برنامه های راهبردی در کشور است، اظهار کرد: برهمین اساس با اجرای دقیق برنامه ها و بکارگیری ظرفیت های سازمانی، می توان زمینه برای اجرای سیاست های کلی و راهبردی سازمان در حوزه ارتقای سطح آموزش و مهارت های فنی را فراهم کرد.
 

کیایی با اشاره به اینکه مهارت تعامل و گفت وگو نیز نیازمند آموزش های تخصصی و توانمند سازی است، افزود: در صورتی که آموزش های سازمان فنی و حرفه ای کشور براساس برنامه ریزی دقیق باشد، شاهد کاهش نرخ و آمار بیکاری در سطح استان های مختلف خواهیم بود.
 

وی با اشاره به اینکه از سال 82 تا 88 ذخیره ارزی خوبی در کشور داشتیم، تصریح کرد: در این سالها، اقدامات گسترده ای نیز در زمینه توسعه حوزه های عمرانی و فنی سازمان آموزش فنی و حرفه ای انجام شد که منجر به افزایش دو هزار آموزشگاه فنی و حرفه ای در نقاط مختلف کشور شد.
 

به گفته معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای، این اقدامات منجر به افزایش مراکز آموزش فنی و حرفه ای کشور از چهار هزار به شش هزار مرکز در سطح استان های مختلف کشور شده است.
 

در این مراسم با تقدیر از تلاش های ˈقباد بیرانوندˈ مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان، ˈسید فخرالدین رحمانیˈ به عنوان سرپرست جدید این اداره کل معرفی و منصوب شد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات