مدیر فنی‌وحرفه‌ای خرم آباد:

لرستان خبر: مدیر مرکز فنی و حرفه ای خرم آباد گفت: در سال 93، تعداد دوره‌های آموزشی برگزار شده در مرکز آموزش فنی و حرفه ای خرم آباد، 199 دوره بوده که در مجموع تعداد 4375 نفر از این آموزش‌ها بهره‌مند شدند.

لرستان خبر، محمد جمعه زاده، در گفت و گو با لرستان خبر اظهار کرد: در سال 93، تعداد دوره های آموزشی برگزار شده در مرکز آموزش فنی و حرفه ای خرم آباد، 199 دوره بوده که در مجموع تعداد 4375 نفر در آن ها شرکت کرده اند.

 

وی افزود: از لحاظ تعداد ساعت های آموزشی برگزار شده در دوره های آموزشی مرکز فنی و حرفه ای خرم آباد در سال 93، بیش از 83 هزار و 914 نفر ساعت برگزار شده است.

 

مدیر مرکز فنی و حرفه ای خرم آباد تصریح کرد: در این مرکز، 29 رشته آموزشی در بخش های مختلف برق، تأسیسات حرارتی، لوله کشی، تراشکاری، کابینت سازی، خبازی، مکانیک، کارآفرینی، پی ال سی ( که در صنایع نفت و پتروشیمی کاربرد دارد)، نرم افزار های کاربردی  به متقاضیان آموزش داده می شود.

 

جمعه زاده بیان کرد: در مرکز فنی و حرفه ای خرم آباد، یک دوره آموزش برق صنعتی به صورت تخصصی، در طی 18 ماه و در طی سه دوره، برق صنعتی درجه دو، برق صنعتی درجه یک و کارگر ماهر به متقاضیان آموزش داده می شود، که پس از پایان این دوره، کارآموزانی که موفق به اخذ مدرک شوند به عنوان کارگر مجرب شناخته می شوند.

 

وی افزود: در زمینه آموزش نرم افزارهای تخصصی مرکز آموزش فنی و حرفه ای خرم آباد، سه سالی است که اقدام به آموزش نرم افزارهای تخصصی رشته های برق، عمران، مکانیک ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی نموده است.

 

مدیرمرکز فنی و حرفه ای خرم آباد با اشاره به آموزش های انجام شده در زمینه خبازی به کارکنان نانوایی های سطح شهر خرم آباد گفت: مرکز فنی و حرفه ای خرم آباد در این زمینه به صورت هر سه ماه یک بار و متناسب با نیاز و درخواست فرمانداری و سازمان های مربوطه به واحدهای نانوایی سطح شهرستان خدمات آموزشی داده می شود.

 

وی بیان کرد: مرکز فنی و حرفه ای خرم آباد در زمینه آموزش های خارج از مرکز هم با همکاری سازمان های اداری و اجرایی شهرستان، از جمله اداره زندان ها و پادگان شهید بهشتی سپاه  خرم آباد، اقدام به برگزاری دوره های مختلفی از قبیل پرورش قارچ، تولید گیاهان دارویی،نرم افزار های جی آی س، لند، آی تپس، جوشکاری، برق، مکانیک، قالی بافی، خیاطی نموده است.

 

جمعه زاده اظهار کرد: در سال 92 مرکز فنی و حرفه ای خرم آباد،  توانست از لحاظ ارزیابی عملکرد در بین مراکز استانی به عنوان مرکز برتر شناخته شود.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • صحبت اله بازوند

    سلام. بنده می خواهم آموزش گیاهان دارویی ببینم لطفا راهنماییم کنید

نظرات