رئیس دانشگاه پیام ‎نور لرستان:

لرستان خبر: رئیس دانشگاه پیام ‎نور لرستان به افق 1404 دانشگاه پیام‎ نور در راستای اهداف مقام معظم رهبری اشاره کرد و بیان داشت: در این افق تلاش ما در جهت تخصصی‎شدن دانشگاه پیام‎ نور لرستان به فضای مجازی‎ است که علاوه بر این ما به دنبال تحقق شعار دانشگاه یعنی آموزش برای همه، همه جا و همه وقت هستیم.

لرستان خبر، محمدرضا جعفری چهارشنبه شب در نشست با خبرنگاران در خرمآباد اظهار داشت: 30 درصد دانشجویان در دانشگاه پیامنور لرستان مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد 95 درصد دانشجوی بومی هستند.

 

وی با اشاره به اینکه 75 رشته تحصیلی در هشت بخش الهیات، روانشناسی، زبان و ادبیات، علوم پایه، علوم کشاورزی و... مشغول به تحصیل هستند، عنوان داشت: 122 نفر عضو هیئت علمی تمام وقت این دانشگاه مشغول به فعالیت هستند.

 

این مسئول یادآور شد: یک‌هزار و 112 مدرس مدعو در سراسر استان با 9 مرکز پیامنور در شهرستانهای خرمآباد، کوهدشت، پلدختر، نورآباد، دورود، الشتر، الیگودرز، ازنا و بروجرد همکاری میکنند.

 

رئیس دانشگاه پیامنور لرستان گفت: در این افق همچنین هدف ما گسترش و ارتقای رشتهها، ایجاد پژوهشکدههای تخصصی در دانشگاهها، اصلاح هرم هیئت علمی دانشگاه، اجرای طرحهای پژوهش تقاضا و... است.

 

وی از برگزاری جشن 25 سالگی دانشگاه پیامنور در دی ماه امسال در سطح کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر 20 درصد کل دانشجویان کشور در دانشگاه پیامنور مشغول به تحصیل هستند و تلاش ما این است که این دانشگاه را هر چه بیشتر به مردم معرفی کنیم.

 

این مسئول متذکر شد: طی سالجاری 16 عنوان کتاب، 14 مقاله علمی و پژوهشی، 141 مقاله علمی به همایشهای بینالمللی، ملی و استانی ارائه شده است.

 

جعفری از ایجاد هفت کارگاه آموزشی جهت ارتقای هیئت علمی دانشگاه پیامنور، تکمیل و تجهیز 12 آزمایشگاه و کارگاه در مهر ماه امسال برای استفاده خبر داد و ادامه داد: علاوه بر این تا قبل از مهر ماه امسال 10 آزمایشگاه، 35 کارگاه و... اضافه میشود.

 

رئیس دانشگاه پیامنور لرستان یادآور شد: تمام تلاش خود را برای ارتقای دانشگاه پیامنور در استان لرستان به کار میگیریم.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات