رئیس سازمان بسیج علمی لرستان:

لرستان خبر: رئیس سازمان بسیج علمی لرستان گفت : با توجه به لزوم حرکت اقتصاد کشور به سمت اقتصاد دانش بنیان و همچنین سیاست ها و برنامه ریزی های صورت گرفته توسط سازمان بسیج علمی کشور، مرکز رشد خلاقیت و نوآوری بسیج، همزمان به هفته پژوهش در لرستان راه اندازی می شود.

به گزارش لرستان خبر، مهدی رحیمی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تأثیرگذاری ظرفیت بسیج در تمامی عرصه ها در کشور، ضروری است بسیج با حضور همه جانبه خود به ارتقای ظرفیت علمی کشور و استان کمک کند.

 

وی افزود: در این راستا، روز یکشنبه 16 آذرماه نشست تخصصی تبیین نقش و جایگاه نخبگان علمی و اقتصاد دانش بنیان با ظرفیت بسیج در لرستان برگزار می شود.

 

رئیس سازمان بسیج علمی لرستان عنوان کرد: با توجه به لزوم حرکت اقتصاد کشور به سمت اقتصاد دانش بنیان و همچنین سیاست ها و برنامه ریزی های صورت گرفته توسط سازمان بسیج علمی کشور، مرکز رشد خلاقیت و نوآوری بسیج، همزمان به هفته پژوهش در لرستان راه اندازی می شود.
 

وی با بیان اینکه هزینه در نظرگرفته شده برای این مرکز 10 تا 20 میلیارد ریال است، تصریح کرد: تمام امکانات و تجهیزات لازم برای این مرکز، توسط دانشگاه جامع امام حسین(ع) کشور  به صورت رایگان در اختیار استان قرار گرفته، با این حال، تبدیل ایده به پدیده از اهداف راه اندازی این مرکز است.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات