رئیس دانشگاه پیام نور کشور:

لرستان خبر: رئیس دانشگاه پیام کشور گفت: با وجود نیروی انسانی، فرهنگی و مادی مناسب، عدم داشتن جایگاه مناسب در میان دانشگاه‌های کشور، یکی از آسیب‌های وارده بر دانشگاه پیام نور است.

به گزارش لرستان خبر، محمد‌علی سرلک عصر امروز در جمع اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه پیام نور لرستان اظهار داشت: با وجود نیروی انسانی، فرهنگی و مادی مناسب، عدم داشتن جایگاه مناسب در میان دانشگاه‌های کشور، یکی از آسیب‌های وارده بر دانشگاه پیام نور است.

 

وی افزود: حرکت در راستای کار آفرینی و ثروت آفرینی و رفع نیازهای جامعه و اشتغالزایی از مهم‌ترین دغدغه‌های دانشگاه پیام نور است.

 

رئیس دانشگاه پیام نور کشور ضمن تأکید بر ارتقاء جایگاه مناسب برای این دانشگاه، عنوان کرد: برای تعریف جایگاه مناسب برای این دانشگاه اقدامات مهمی انجام شده است با این وجود این دانشگاه، در راستای عملی کردن محورهای مد نظر مقام معظم رهبری تلاش می‌کند.

 

وی با اشاره به فعالیت بیش از شش هزار کارمند قراردادی در دانشگاه پیام نور کشور، تصریح کرد: با توجه به این تعداد نیرو، این دانشگاه برای ایجاد ثبات و امنیت شغلی آنها اقدام جدی می‌کند و تبدیل وضعیت این افراد را دراولویت کار خود در راستای ارتقاءسطح علمی دانشگاه قرار داده است.

 

سرلک بیان کرد: دانشگاه پیام نور تشکیل کمیته‌ای در جهت یادگیری، رشد و تأمین نیازهای مادی و معنوی و تکریم نیروی انسانی را در اولویت‌های کار خود قرار داده است.

 

وی خاطر‌نشان کرد: این دانشگاه برای جلوگیری از نخبه‌گریزی از این دانشگاه، باید در راستای همگانی کردن تحصیلات عالی به دانشگاهی تخصصی مجازی تبدیل شود.

 

رئیس دانشگاه پیام نور کشور گفت: اقداماتی نظیر ارتقای فرآیندهای آموزشی، پژوهشی، اطلاع‌رسانی، اصلاح ساختار، نوع نگاه، بهبود ارتباط با مجموعه‌های دانشگاه و مجموعه‌های بیرونی می‌توانند در کیفیت دانشگاه پیام نور تأثیر به‌سزایی داشته باشند.
 

وی افزود: این دانشگاه با داشتن 500 مرکز واحد مشابه فعال در جهت تأمین رضایت دانشجو و ایجاد بستر مناسب تحصیل در کشور تلاش می‌کند.
 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات