مدیر آموزش و پرورش بروجرد:

لرستان خبر: مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: امسال در طول سال تحصیلی 8 کارگاه آموزشی و تخصصی در بروجرد برگزار شده است.

به گزارش لرستان خبر، جمشید ابوالفتحی ظهر امروز در جلسه شورای معاونان آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: امسال در طول سال تحصیلی هشت کارگاه آموزشی و تخصصی در بروجرد برگزار شده است.

 

وی افزود: امسال شش رتبه استانی فعالیت‌های فوق برنامه و دو رتبه وزارتی توسط آموزگاران بروجرد کسب شده و طرح ارتقای قرآن دانش‌آموزی و طرح تعالی مدیریت در این شهرستان پوشش 100 درصدی داشته است.

 

مدیر آموزش و پرورش بروجرد با اشاره به کسب رتبه برتر کشوری در محضر قرآن توسط معلمان این شهرستان، عنوان کرد: بیش از 11 هزار جلد مجله رشد توسط این اداره توزیع شده و رتبه نخست استانی در این زمینه کسب شده است.

 

وی تصریح کرد: با حضور یک هزار نفر از آموزگاران این شهرستان همایش توجیهی سند تحول بنیادین برگزار شد.

 

ابوالفتحی بیان کرد: کسب رتبه‌های برتر المپیاد رایانه توسط دانشآموزان پایه چهارم تا ششم، کسب رتبه سوم کشوری و رتبه نخست استانی در جشنواره 68 شهید دانشآموز و کسب رتبه اول المپیاد پیشرفت تحصیلی سمپاد از دیگر فعالیت‌های این اداره است.

 

وی خاطر‌نشان کرد: برگزاری بیست و ششمین همایش حجاب و عفاف، برگزاری المپیاد ورزشی در مدارس، برگزاری آزمونهای سه مرحلهای پیشرفت تحصیلی با هدف ارتقاء کیفیت و برگزاری مطلوب جشنواره نوجوان خوارزمی، و اجرای طرح داناب(نجات آب) از دیگر اقدامات این اداره است.

 

مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: این اداره علاوه براین طرح ملی حفظ قرآن کریم، مسابقات فرهنگی هنری، بیش از 50 نمایشگاه کتاب، طرح مروج سلامت و یادوارههای 68 شهید دانشآموز شهرستان بروجرد و شهدای فرهنگی شهرستان بروجرد را برگزار کرده است.

 

وی به اقدامات عمرانی این اداره اشاره کرد و افزود: آموزش و پرورش بروجرد در راستای خدمات عمرانی در مدارس، تعمیر 45 واحد آموزشی، تعمیر سیستم گرمایشی 18 آموزشگاه، بازسازی سرویس بهداشتی 19 آموزشگاه و احداث سیستم گرمایشی در پنج آموزشگاه را اجرا کرده است.

 

ابوالفتحی بیان کرد: امسال یک میلیون و 423 هزار پاکت شیر در مدارس شهری و 195 هزار پاکت شیر در مدارس روستایی این شهرستان توزیع شده است.



 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات