مدیرکل آموزش و پرورش لرستان:

لرستان خبر: مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: شانزدهمین کنفرانس ملی آموزش فیزیک معلمان ایران هشتم تا یازدهم شهریورماه امسال در لرستان برگزار می‌شود.

به گزارش لرستان خبر، گودرز کریمی‌فر ظهر امروز در نشست هماهنگی کنفرانس ملی آموزش فیزیک معلمان ایران اظهار داشت: شانزدهمین کنفرانس ملی آموزش فیزیک معلمان ایران هشتم تا یازدهم شهریورماه امسال در لرستان برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به این‌که افتتاحیه این مراسم را نهم شهریورماه اعلام کرد و افزود: شانزدهمین کنفرانس ملی فیزیک در محل سالن همایش‌های دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تعداد مقالات ارسالی به دبیرخانه این کنفرانس را 400 مقاله علمی برشمرد و عنوان کرد: از این تعداد مقاله ارسالی 300 مقاله برای داوری انتخاب شده‌اند.

 

سید سعید شاهرخی، معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان در این نشست بیان کرد: در این کنفرانس ملی بیش از 500 نفر از اساتید داخلی و خارجی و نیز مسئولان وزارت علوم تحقیقات و فناوری و وزارت آموزش و پرورش حضور دارند.

 

وی ضمن تأکید بر اهمیت برگزاری این کنفرانس در ارتقای جایگاه علمی لرستان، تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی از جمله دانشگاه، آموزش و پرورش و شهرداری باید در راستای هر چه بهتر برگزار شده این کنفرانس تلاش کنند.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: استاندار لرستان ریاست شانزدهمین کنفرانس ملی آموزش فیزیک معلمان ایران را بر عهده دارد.

 

انتهای پیام/پ

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات