رئیس دانشگاه آزاد اسلامی:

لرستان خبر: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی سهم 37 درصد آموزش کشور را بر عهده دارد.

به گزارش لرستان خبر، حمید میرزاده ظهر امروز در حاشیه افتتاح بزرگ‌ترین کلینیک دندانپزشکی غرب شور در شهرستان بروجرد اظهار داشت: بر اساس آمارهای سال 90 بیش از 50 درصد فارغ‌التحصیلان کشور از دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

 

وی افزود: یکی از دانشگاه‌های مهم در زمینه‌های علمی، فرهنگی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی است که تاکنون فعالیت‌های بزرگی را در بخش‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی به ثمر رسانده است.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور، احداث کلینیک بزرگترین دندانپزشکی غرب کشور در بروجرد را یکی از خدمات این دانشگاه عنوان و تصریح کرد: دانشگاه آزاد در سراسر کشور بیش از 400 واحد دانشگاهی فعال دارد.

 

وی ضمن تأکید بر این‌که در عرصه پزشکی آموزش عالی توسعه براساس نیاز مردم محق می‌شود، بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در سال 92 بیش از 29 هزار دانشجوی پزشکی را پذیرش کرده بود این در حالی است که با هدف رعایت استانداردها این آمار در سال 93 به 9 هزار و 200 نفر کاهش یافت.

 

میرزاده خاطرنشان کرد: حدود 130 هزار نفر از فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد لرستان در عرصه‌های مدیریتی، اجتماعی و تولیدی وارد شده‌اند.

 

وی به سهم 37 درصدی دانشگاه آزاد اسلامی در آموزش کشور، اظهار داشت: یک میلیون و 700 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی آموزش می‌بینند.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور به دستاوردهای دوت تدبیر و امید در زمینه بهداشت، سلامت و مذاکرات هسته‌ای اشاره و عنوان کرد: با توجه به حمایت مردم و صلابت مقام‌معظم رهبری و تلاش‌های دیپلمات‌های تیم مذاکره‌کننده هم‌اکنون کشور ایران اسلامی جزء قدرت‌های جهانی و 200 کشور برتر جهان مطرح است.

 

وی گفت: دولت یازدهم در دو سال گذشته با ایجاد نشاط سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در کشور سبب رضایت خاطر مردم شده است.

 

انتهای پیام/پ

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات