معاون دانشگاه لرستان:

خبرگزاری لرستان خبر: معاونت فرهنگی دانشگاه لرستان گفت: متأسفانه گروه های طنز در لرستان برنامه های خود را به گونه ای تکراری و خارج از چارچوب مسائل روز اجرا می کنند که این امر ناشی از نبود یک اتاق فکر برای برنامه ریزی گروه های طنز است که این گروه ها بیشترین تأثیر را در جامعه دارند.

به گزارش خبرگزاری لرستان خبر از خرم آباد ، حجت الاسلام محمدرضا خدایی امروز در جلسه شورای فرهنگی لرستان که در استانداری لرستان برگزار شد اظهار کرد: برای ترویج فرهنگ پیشگیری از اعتیاد در بین جوانان باید برنامه ریزی های جدی و مدون داشته باشیم و اولین مکان برای این عمل دانشگاه ها و خوابگاه های دانشجویی است.

وی افزود: پیشنهاد معاونت فرهنگی دانشگاه لرستان به عنوان عضوی از شورای فرهنگی لرستان برپایی کارگاه پویائی و سلامت در بین جوانان استان با محوریت معرفی مواد مخدر جدید مانند ریتالین است.

حجت الاسلام خدایی تصریح کرد: دانشگاه لرستان در نظر دارد در راستای تأثیر بیشتر و جدی تر این کارگاه ها به جای اجرای رسمی این کارگاه ها در فضای دانشگاه و در چارچوب برنامه های رسمی دانشگاه این برنامه ها را در خوابگاه های دانشجویی به اجرا در آورد.

معاونت فرهنگی دانشگاه لرستان بیان کرد: علاوه بر بحث شناخت و پیشگیری مواد مخدر در خوابگاه های دانشجویی به ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه های تحصیلی و ازدواج نیز می پردازیم.

وی اظهار کرد: متأسفانه گروه های طنز در لرستان برنامه های خود را به گونه ای تکراری و خارج از چارچوب مسائل روز اجرا می کنند که این امر ناشی از نبود یک اتاق فکر برای برنامه ریزی گروه های طنز است که این گروه ها بیشترین تأثیر را در جامعه دارند.

حجت الاسلام خدایی افزود: به عنوان یک پیشنهاد اعلام می کنیم که با حضور خبرگان هنری و و صاحب نظران کار طنز و اساتید دانشگاه در حوزه آسیب شناسی اجتماعی اتاق فکر هنری تشکیل شود که نتیجه برنامه های این اتاق به عنوان برنامه های گروه های طنز قرار گیرد.

وی با ارائه سومین پیشنهاد خود تصریح کرد: وظیفه ما است که از کمربندهای قرمز شهر غافل نمانیم و به حاشیه شهرها که خط قرمزهای شهر هستند توجه بیشتری داشته باشیم و در اجرای طرحی با عنوان خندق فرهنگی تمام برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی را در این مناطق اجرا کنیم تا موجب افزایش سطح فرهنگ جامعه شود.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات