لرستان خبر: دبیر همایش ملی تبیین شخصیت علمی امام خمینی (ره) گفت: نمایشگاه عکس امام خمینی (ره) از انقلاب تا رحلت، اردیبهشت‌ امسال همزمان با همایش ملی تبیین شخصیت علمی امام خمینی (ره) در بروجرد برپا می شود.

به گزارش خبرگزاری لرستان خبر از بروجرد ، حجت الاسلام توکلی اظهار کرد: از برنامه های جنبی همایش ملی تبیین شخصیت علمی امام خمینی (ره) می توان به برپای نمایشگاه عکس با موضوع امام خمینی (ره) از انقلاب تا رحلت و همچنین نمایشگاه آثار نوشتاری حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد.

وی افزود: این دو نمایشگاه با همکاری مؤسسه حفظ و نشر آثار امام خمینی (ره) همزمان با برگزاری همایش ملی تبیین شخصیت علمی امام خمینی (ره) در روزهای ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ماه امسال در بروجرد برپا می شوند.

دبیر همایش ملی تبیین شخصیت علمی امام خمینی (ره) گفت: این همایش علمی در دو بخش و در محورهای حقوقی، تفسیری، فقهی و فلسفی و بخش خلاصه نویسی آثار امام خمینی (ره) از چهار کتاب شرح چهل حدیث، پرواز ملکوت، سرالصلاة و ولایت فقیه برگزار می شود.

وی عنوان کرد: با فراخوان همایش ملی تبیین شخصیت علمی امام خمینی (ره) تعداد ۱۱۵ اثر در دو بخش محورهای همایش و خلاصه نویسی آثار امام خمینی (ره) به دبیرخانه این همایش ملی در دانشگاه آیت الله بروجردی ارسال شده است.

توکلی از تشکیل کمیته ی علمی و انتخاب داوران این همایش ملی خبر داد و گفت: شش داور برای داوری مقالات و آثار ارسالی تعیین شده است که دو داور از استان قم و یک داور نیز از انگلستان است.

همایش ملی تبیین شخصیت علمی امام خمینی (ره) ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ماه امسال به میزبانی دانشگاه آیت الله بروجردی در شهرستان بروجرد برگزار شود که سخنران روز اول آیت الله دری نجف آبادی، نماینده ی ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه   اراک و سخنران روز دوم نیز حجت الاسلام سیدحسن خمینی، نوه امام خمینی (ره) هستند.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات