گزارش تصویری-تشریحی/

لرستان خبر: مراسم عقد فرزند یک شهید در شهرستان پلدختر بر مزار پدرش برگزار شد تا پدر هم در جشن عروسی پسرش حضور داشته باشد.

گزارش تصویری - تشریحی /

فرزند شهیدی که بر مزار پدر جشن عروسی گرفت / پدرم ناظر بر عقدمان بود

لرستان خبر : مراسم عقد فرزند یک شهید در شهرستان پلدختر بر مزار پدرش برگزار شد تا پدر هم در جشن عروسی پسرش حضور داشته باشد .


 

در زمانیکه تجمل گرایی و اشرافی گرافی بر همه جوانب زندگی انسان اثر گذاشته و روز به روز نیز این مسئله با شدت و قوت بیشتری رشد می کند و رسانه های بیگانه هر روز سعی دارند سبک زندگی و الگوی رفتاری همه مردم مخصوصا جوانان ایرانی را تغییر دهند تا آنها را به عنوان پرچمدار فرهنگ خود تربیت کنند توقع معقولی نیست اگر بدون در نظر گرفتن روحیات و عقیده ی جوانهایمان نظریه های کلان بنویسشم و بگوییم همه باید اطاعت کننداما !

1

دو جوان پلدختری که خود متعلق به این انقلاب و فرهنگ ناب اسلامی هستند چشم هایشان را بر روی همه ی زیبایی ها و لذت های ظاهری دنیایی بستند و زندگی خود را در کنار قبور شهدا و در روز ولادت بانوی بی بدیل اسلام، حضرت زهرا ( س ) آغاز کردند .

 

عقیل علیزاده نصیری داماد امروز ما در گفت و گو با خبرنگار لرستان خبر در پلدختر گفت : ما ایمان داشتیم آغاز مشترک زندگیمان باید در حضور شهدا باشد نه فرسنگها دورتر از آنها .

این فرزند شهید تصریح کرد : هدف ما نهادینه کردن فرهنگ ناب ساده زیستی و دوری از تجمل گرایی بود تا جوانان بیشتر به جنبه معنوی اعمالشان نگاه کنند نه جنبه مادی چراکه معنویات هستند که انسان را رشد میدهند نه مادیات .

وی ادامه داد : ارمانهای امام و شهدا والاترین ارزشهای ملی ما هستند که نباید نادیده گرفته شوند بلکه باید در راستای انها قدم برداشت تا یاد و خاطره شهدا زنده بماند و امروز حضور ما در اینجا به منزله ی احترام به شهداست نه چیز دیگر .

عقیل علیزاده گفت : اینکه ما این روز را و این مکان را برای آغاز زندگیمان اغاز کردیم بخاطر برکت و شفاعت ائمه و شهیدان است . و در این روز عزیز از خدا میخواهم امام زمان زودتر به جمع شیعیان بیایند، جوانانمان خوشبخت شوند و در کنار ختنواده هایشان و در زیر سایه ی اهل بیت زندگی خود را اغاز کنند .

aaa (22)
 

ابن جوان انقلابی با تاکید بر اهمیت ساده زیستی و فرمایشات رهبر گفت : زندگی مشترک را سخت شروع نکنیم و باور داشته باشیم جنبه های مفیدتری در زندگی هستند که به کار گرفتن آنها هم عزت است و هم الگو .

جدا از همه این موارد که این دو جوان با چه تفکری که دیگر نیاز به توضیح نیست و در این موقعیت مکانی و زمانی چه زیبا حرکتی را قدم برداشته اند باید بگویم که این زوج زوان حرفهایی داشتند که شاید خیلی ها را خوشحال نکند … !

3

عقیل علیزاده نصیری، فرزند پاسدار رشید اسلام شیخ علی علیزاده نصیری گفت : من و همسرم نمی خواستیم که این قدم فرهنگی ما حس تحسین دیگران را برانگیزد بلکه می خواستم تلنگری باشد تا همه مردم مخصوصا جوانان به خوبیها و سایر جوانب زندگی مثل دوری از تجمل و ساده زیستی بیشتر توجه کنند .

هنوز صحبت هایش کامل نشده بود که چشم های این فرزند شهید پر از اشک شد
گزارش: فاطمه دریکوند راد

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • محمد

    سلام.وقت بخیر و خداقوت. افرین بر عروس و داماد با این کار پسندیدشون. خداخیرشون بده

  • Didbanelor

    احسنت .
    آفرین . قابل توجه کسانی که ریش دارند و ادعا هایی هم دارند . یاد بگیرید

نظرات