رئیس کانون پرورش فکری کودکان لرستان خبر داد

لرستان خبر: رئیس کانون پرورش فکری کودکان لرستان گفت: کانون پرورش فکری کودکان لرستان در راستای اجرای برنامه های فرهنگی و پرکردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان اقدام به راه اندازی ۷ مرکز در شهرستان های لرستان کرده است.

محمدتقی کائیدی در گفت و گو با لرستان خبر در  خرم آباد ، اظهار کرد: با حمایت های استانداری لرستان در راستای تأمین اوقات فراغت کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری کودکان لرستان اقدام به راه اندازی ۷ مرکز فرهنگی در شهرستان های کوهدشت، الشتر، نورآباد، دورور، الیگودرز، دوره چگنی و سپیددشت کرده است.

وی با اشاره به پیشرفت ۲۰ درصدی عملیات اجرائی مرکز دوره چگنی افزود: برای راه اندازی کانون ها در سایر شهرستان ها به جز سپیددشت کار مشاوره و اجرای نقشه های آن انجام گرفته که با اختصاص بودجه قابل توجهی از محل تأمین اعتبارات عمرانی استان این واحدها به اداره کل راه و شهرسازی لرستان برای واگذار کردن به پیمانکار و شروع به کار عملیات تحویل داده شده اند.

کائیدی تصریح کرد: همچنین یکی دیگر از فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان لرستان احداث یک مجتمع فرهنگی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع در محل مسکن مهر خرم آباد برای استفاده خانواده های فرهنگی از این مجتمع است.

رئیس کانون پرورش فکری کودکان لرستان افزود: خوشبختانه در همه شهرستان ها ی لرستان و همچنین اشترینان مراکز فرهنگی هنری دایر است که در ۴۰ زمینه به کودکان و نوجوانان خدمات ارائه می دهند.

وی بیان کرد: از جمله مهمترین فعالیت های این کانون برگزاری کلاس های رباتیک، خطاطی، نقاشی، ادبی، قصه گویی و فعالیت های فرهنگی در تابستان برای پرکردن اوقات فراغت کودکان بین ۶ تا ۱۷ سال است.

کائیدی اظهار کرد: در مرکز سپیددشت یک خیر با اهدای ساختمانی برای راه اندازی کانون کمک بسیاری کرده اند که با وجود آماده بودن تمام امکانات و تجهیزات به دلیل نبود نیروی انسانی هنوز شروع به کار نکرده است و در صورت تأمین نیرو فعالیت خود را آغاز می کند.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات