رئیس آموزش و پرورش پلدختر خبر داد

لرستان خبر: رئیس آموزش و پرورش پلدختر گفت: در اجرای مرحله اول المپیاد ورزشی دانش آموزان در پلدختر ۸۵۰ دانش آموز شرکت کرده اند و از خدمات و مزایای این طرح بهره مند می شوند.

بهمن دیناروند در گفت و گو با خبرنگار لرستان خبر در  پلدختر،   اظهار کرد: اولین المپیاد ورزشی دانش آموزی در پلدختر برگزار می شود که در این المپیاد دانش آموزان می توانند توانایی های ورزشی خود را به نایش بگذارند.

وی افزود: مشارکت  مسؤلان، معلمان مدرسه و جلب مشارکت اولیاء برای شرکت بیشتر دانش آموزان  در فعالیت های ورزشی و نهضت داوطلبی در برنامه های ورزشی از اهداف برگزاری  این المپیاد ورزشی است.

دیناروند تصریح کرد: دانش آموزان در مدرسه ایکه متعلق به خودشان است باد احساس  امنیت  و آرامش کنند و این توقع بیجایی است که ما بدون فرهنگ سازی و  برگزاری مسابقات از آنها توقع حضورفعالانه را در مسابقات فرهنگی داشته  باشیم.

رئیس آموزش و پرورش پلدختر بیان کرد: تاکنون فعالیت های فوق برنامه ورزشی درمدارس محدود    به شرکت درمسابقات مختلف می شد که فقط باعث درگیرشدن یک سری ازدانش آموزان به  مقوله ورزش می شد.

دیناروند اظهار کرد: بااجرای المپیاد ورزشی دانش آموزان فعالیت ورزشی به کف  مدارس برده می شود ودرقالب این برنامه همه اجزای مدرسه به صورت  برگزارکننده، شرکت کننده و یا تشویق کننده دراین المپیاد حضور دارند.

مدیرآموزش وپرورش پلدختر گفت: در مرحله اول اجرای این المپیاد ورزشی ۸۵۰ دانش آموز در قالب تیم های ورزشی در این المپیاد شرکت می کنند و از خدمات و مزایای موجود در این رقابت ها بهره مند می شوند.

وی افزود: با توجه به این شعار که عقل سالم در بدن سالم است هدف آموزش و پرورش نیز ترویج فرهنگ ورزش و ورزش دوستی در بین دانش آموزان بوده است که می تواند در بین این قشر تأثیرات مثبتی داشته باشد.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات