امام جمعه پل‌دختر:

لرستان خبر: امام جمعه پل‌دختر گفت: امروز دشمنان برای ضربه زدن به اسلام، از ظرفیت‌های گسترده‌ای همچون خرافه و بدعت بهره می‌گیرد، به روز شدن هیئت‌های مذهبی و مداحان را از راه‌های مقابله با دسیسه‌های دشمنان بیان کرد.

به گزارش لرستان خبر از پلدختر ، حجت الاسلام والمسلمین علی محمد لروند امروز در دیدار با رئیس شورای مرکزی هیئت های مذهبی کشور اظهار کرد: مقابله با ورود خرافه و بدعت به آیین عزاداری های مذهبی نیازمند توجه و نظارت ویژه است.

وی   بر ضرورت آسیب شناسی در این حوزه تاکید کرد و افزود: هیئت های مذهبی نقش بسزایی در اشاعه فرهنگ دینی و مذهبی دارند که باید برای این بخش برنامه ریزی اساسی کرد.

امام جمعه شهرستان پلدختر بر ضرورت تقویت کانون های مداحان و هیئت های مذهبی شهرستان تاکید کرد و بیان کرد: با اجرای برنامه های آموزشی و فرهنگی برای هیئت ها می تواند موجبات بهتر برگزار شدن مراسم را فراهم آورد.

حجت الاسلام لروند از هیئت های مذهبی به عنوان قدیمی ترین نهادهای مردمی و اجتماعی یاد کرد که حول محور حب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و تعظیم شعائر دینی فعالیت می کنند و گفت: مسئولان هیئت های مذهبی باید با بصیرت و آگاهی و هوشیاری در برابر دسیسه های دشمنان، حقیقت واقعی اسلام و اهل بیت را در مراسم مذهبی متجلی کنند.

امام جمعه پل دختر با تاکید بر ضرورت محتواسازی و به روز شدن هیئت های مذهبی خاطرنشان کرد: باید مسئولان هیئت های مذهبی در این راستا آموزش داده شود چراکه هیئت های مذهبی نقشی بی بدیل درزنده نگه داشتن اسلام دارند.

حجت الاسلام لروند با بیان اینکه امروز دشمنان برای ضربه زدن به اسلام، از ظرفیت های گسترده ای همچون خرافه و بدعت بهره می گیرد، به روز شدن هیئت های مذهبی و مداحان را از راه های مقابله با دسیسه های دشمنان بیان کرد و گفت: متاسفانه امروزه برخی از هیئت های مذهبی در ماه محرم طبل ها و آلات موسیقی را مورد استفاده قرار می دهند.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات