معاون دانشگاه پیام نور لرستان خبر داد

لرستان خبر: دانشگاه پیام نور لرستان شهریور ۹۳ ماه میزبان مسابقات کشوری دانشجویان دانشگاه های پیام نور کشور در دو بخش آزاد و فرنگی است.

به گزارش لرستان خبر از خرم آباد، یزدان سهرابی امروز در جمع کارکنان دانشگاه پیام نور اظهار کرد: مسابقات کشتی دانشجویان پیام نور کشور در دو بخش آزاد و فرنگی و با حضور 31 استان از سراسر کشور در لرستان برگزار می شود.

وی زمان برگزاری این مسابقات را از 27 تا 30 شهریورماه سالجاری اعلام کرد و افزود: دلیل واگذاری میزبانی این دوره از مسابقات به لرستان موفقیت های چشمگیر و کسب مقام های متعدد این دانشگاه در مسابقات ورزشی بوده است.

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور لرستان با اشاره به موفقیت های تیم کشتی این دانشگاه در مسابقات ملی و بین المللی تصریح کرد: تیم دانشگاه پیام نور لرستان سال گذشته توانست کاپ اخلاق مسابقات ورزشی کشتی آزاد دانشگاههای پیام نور را به خود اختصاص دهد.

سهرابی با بیان اینکه پیشنهاد برگزاری این مسابقات به شورای ورزش استان نیز ارائه شده است، افزود: برگزاری این رویداد ورزشی ملی در استان لرستان افتخاری برای این استان محسوب می شود.

وی با بیان اینکه لرستان مهد پهلوانان و ورزشکاران صاحب نام در رشته کشتی بوده است، بیان کرد: امیدواریم مسئولان ورزش استان برای برگزاری این دوره از مسابقات دانشگاه پیام نور را کمک کنند.

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور لرستان از برگزاری مسابقات کشتی دانشجویان پیام نور کشور به عنوان رویدادی فرهنگی و ورزشی یاد کرد و افزود: نگاه به این مسابقات تنها با جنبه ورزشی نیست بلکه می تواند دارای پیام های اخلاقی و فرهنگی با رویکرد ورزش پهلوانی باشد.

سهرابی با تقدیر از اعتماد معاونت فرهنگی و اجتماعی و همچنین اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور کشور در واگذاری میزبانی این مسابقات به لرستان اظهار کرد: امیدواریم شورای ورزش استان نیز با حمایت و پشتیبانی از این مسابقات شرایط مطلوبی را برای میزبانی لرستان فراهم آورد.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات