مدیرکل ارشاد لرستان خبر داد

لرستان خبر: مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی لرستان گفت: دو اثر هنرمند لرستانی در بخش بین‌الملل و چینی جشنواره بین‌المللی کاریکاتور" زمین و من" در فیلیپین موفق به دریافت عناوین برتر شد.

به گزارش لرستان خبر از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام علی اسماعیلیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: جشنواره بین المللی کاریکاتور "زمین و من" در فیلیپین به مناسبت روز جهانی زمین  توسط موسسه های معتبر فرهنگی هنری فیلیپین در سه بخش برگزار شد.

وی افزود: از مجموع یک هزار و 200 کاریکاتوریست شرکت کننده این جشنواره، آثار 12 کاریکاتوریست از سراسر جهان، به عنوان آثار برگزیده جشنواره انتخاب و در قالب یک پوستر معرفی شده اند.

مدیر‌کل ارشاد لرستان بیان کرد: با اعلام رای هیات داوران، دو اثر یاسر دلفان هنرمند لرستانی در بخش بین الملل و چینی موفق به دریافت عناوین برتر شده است.

وی تصریح کرد: یاسر دلفان تا کنون در جشنواره های محلی و کشوری مطبوعات در رشته  کاریکاتور (طنز تصویری) مقام های برتری را از آن خود کرده است.

حجت‌الاسلام اسماعیلیان افزود: در هفته گذشته نیز چند اثر از شهرستان دلفان ، در موزه کاریکاتور لوکزامبورگ به نمایش درآمده است.

وی افزود: موزه کاریکاتور لوکزامبورگ در کنار قلعه تاریخی این شهر قرار دارد و در ماههای آتی آثار یاسر دلفان به همراه صدها اثر از کاریکاتوریست های کشورهای مختلف در این قلعه باستانی به نمایش درخواهد آمد.

مدیر‌کل ارشاد لرستان بیان کرد: در ماه آینده میلادی نیز سه اثر دیگر از یاسر دلفان در جشنواره بین المللی آندرومدا در کشور ایتالیا به نمایش در می آید.

انتهای پیام/ آ

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات