دبیر همایش ملی آیت الله کمالوند خبر داد

لرستان خبر: دبیر همایش ملی آیت الله کمالوند گفت: همزمان با پنجاهمین سالگرد ارتحال آیت الله کمالوند از کتابی که توسط نویسنده لرستانی در مورد اقدامات دینی و سیاسی آیت ااه کمالوند تهیه شده رونمایی می شود.

به گزارش خبرگزاری لرستان خبر از خرم آباد، حجت الاسلام سید لطف الله حیات الغیبی امروز در جمع خبرنگاران در خرم آباد اظهار کرد: همایش ملی بزرگداشت آیت الله کمالوند در 31 اردیبهشت در سالن همایش های جهادکشاورزی لرستان برگزار می شود که برای برگزاری این همایش تمام تمهیدات لازم اندیشیده شده و آمادگی لازم را برای اجرای همایش داریم.

وی افزود: بنا بر فرموده امام علی(ع) تا زمانی که روزگار باقیست و دنیا ادامه دارد یاد و نام علما و بزرگان پابرجا و ماندگار است و پس از نبود خودشان آثار و عملکردشان در بین مردم وجود دارد.

حجت الاسلام حیات الغیبی تصریح کرد: نسبت به شخصیت و بزرگی آیت الله کمالوند توسط بزرگانی مانند آیت الله بروجردی سفارش بسیار شده است و هدف اصلی برگزاری این همایش علاوه بر بزرگداشت مقام ایشان ترویج فرهنگ تکریم علما در جامعه و به ویژه در بین قشر جوان بوده است.

دبیر همایش ملی آیت الله کمالوند اظهار کرد: یکی دیگر از اهداف برگزاری این همایش تبیین و معرفی سیره و رفتار آیت الله کمالوند بوده است که در این راستا اقدام به تشکیل سه کمیته علمی، تبلیغی و پشتیبانی به پیشنهاد نماینده ولی فقیه  کرده ایم.

وی بیان کرد: حاصل کار مجموعه این کمیته دیدار با علما و مراجع تقلید در سطح کشور و فراهم آوردن امکانات و تمهیدات لازم برای برگزاری این همایش است که در نظر داریم برخی از مصاحبه ها را از طریق صدا و سیما پخش کنیم.

حجت الاسلام حیات الغیبی افزود: در این همایش از کتابی با موضوع اقدامات سیاسی و اجتماعی آیت الله کمالوند و با قلم یکی از نویسندگان لرستانی تهیه و تنظیم شده است که قبل از برگزاری همایش به چاپ می رسد رونمایی می شود.

دبیر همایش ملی آیت الله کمالوند گفت: برای شرکت در این همایش از بسیاری از شخصیت های دینی و سیاسی کشور دعوت کرده ایم که امیدواریم با حضور خود در این مراسم ارزش و اهمیت جایگاه آیت الله کمالوند بیشتر به مردم معرفی شود.

وی افزود: تعداد زیادی مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده است که در این میان به 5 مقاله برگزیده هدایایی تقدیم می شود.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • جالوروروسی

    احیای شب نیمه شعبان
    www.karbala313-72.blogfa.com

نظرات