فرمانده مقاومت بسیج الیگودرز:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الیگودرز گفت: با توجه به اشتیاق و استقبال بالای مردم، امسال تعداد ۹۰۰ نفر از مردم شهرستان الیگودرز به مرقد امام خمینی (ره) اعزام می شوند تا بار دیگر ارادت خود را به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران نشان دهند.

به گزارش لرستان خبر از الیگودرز، مجید سوری شامگاه شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری سالروز رحلت حضرت امام(ره) که در الیگودرز برگزار شد اظهار کرد: برنامه ریزی های لازم در حال انجام شدن است که امسال نیز همانند سال های گذشته مردم ولایت مدار الیگودرز بتوانند در سالروز رحلت امام خمینی(ره) در مرقد امام حضور داشته باشند.

وی با اشاراه به استقبال بالای مردم الیگودرز برای حضور در مرقد امام(ره) افزود: با توجه به اشتیاق و استقبال بالای مردم، امسال تعداد 900 نفر از مردم شهرستان الیگودرز به مرقد امام خمینی(ره) اعزام می شوند تا بار دیگر ارادت خود را به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران نشان دهند.

حجت الاسلام محمدعلی ارزنده دبیر ستاد برگزاری سالگرد حضرت امام (ره) در الیگودرز نیز گفت: شناسنامه انقلاب و نظام با نام حضرت امام (ره) اجین شده و حضور مردم و اشتیاق آنها در مراسم سالگرد ارتحال ایشان نشانه پایبندی به نظام است.

حجت الاسلام محمدعلی ارزنده با اشاره به زوایای شخصیت ارزشمند حضرت امام (ره) گفت: انقلاب اسلامی یک پدیده بود که دنیا را تحت تاثیر قرار داد.

وی افزود: در دنیا انقلاب‌های بسیاری رخ داد و پدید آمد، اما هیچکدام دنیا را تحت تاثیر قرار نداد و هیچ ملتی از آنها الگو نگرفت ولی انقلاب اسلامی و قیام امام خمینی (ره) الگوی ملت‌های آزاده دنیا شد.

ولی الله رضوی‌نژاد فرماندار الیگودرز نیز با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته جهت برگزاری سالروز فتح خرمشهر و همچنین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: متولیان فرهنگی باید زوایای ارزشمند شخصیت حضرت امام (ره) و همچنین ارزش‌های دفاع مقدس به ویژه حادثه تاریخی آزادسازی خرمشهر را برای نسل جوان تبیین کنند.

وی افزود: برنامه ریزی های لازم انجام شده که در الیگودرز برنامه ها و مراسم های ویژه ای با حضور آحاد مردم برگزار شود.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • هیئت مساکین الزهرا (س)

    با سلام
    سایت هیئت مساکین الزهرا(س) اینبار ” نرم افزار معتکف ” را که از سوی کارگروه انفورماتیک صوت المسکین ویژه ماه رجب و مراسم معنوی اعتکاف تولید گردیده است را در اختیار کاربران محترم سایت مساکین قرار داده است . در این نرم افزار اسلامی و مذهبی کاربر از مطالب ویژه ماه رجب و ایام البیض بهره مند می گردد. این نرم افزار مذهبی برای اندروید و جاوا طراحی شده است . این نرم افزار بگونه ای طراحی شده که امکان نصب و اجرا بر روی طیف وسیعی از گوشی ها و نیز گوشی هایی با سیستم عامل آندروید و جاوا را فراهم می سازد. گفتنی است این نرم افزار بصورت رایگان در سایت مساکین برای کاربران قابل استفاده می باشد.
    *لطفا در این کار خیر سهیم باشید*
    اطلاع رسانی شود
    لینک دانلود نرم افزار موبایل معتکف
    http://masakin.ir/?p=2875

نظرات