ظهر امروز/

لرستان خبر: نخستین همایش بزرگداشت" شیخ بهایی" و روز معمار ظهر امروز با همکاری انجمن علمی گروه معماری در سالن اجتماعات دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد برگزار شد.

به گزارش لرستان خبر  از بروجرد،  نخستین همایش بزرگداشت شیخ بهایی و روز معمار  ظهر امروز  با همکاری انجمن علمی گروه معماری در سالن اجتماعات دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد برگزار شد.

علی موسوی پناه یکی از اساتید دانشگاه در این همایش اظهار کرد: دانشجویان پس از فارغ التحصیل شدن سعی نمایند با کسب تجربه و مهارت لازم پای در بازار کار بگذارند.

وی افزود: پس از کسب تجربه سعی کنید صاحب سبک شوید و از کارهای دیگران کپی برداری نکنید و در حالی که به اصول و سبک خود پایبند هستید در کارهایتان نوآوری، خلاقیت و پویایی داشته باشید.

موسوی پناه افزود: برای کسب مهارت و تجربه باید از دوران دانشجویی و دانشکده شروع کرد و در نظر داشت کار معماری فقط طراحی و زیبایی نیست بلکه مهم قابلیت اجرایی داشتن آن کار است.

وی بیان کرد:  نیاز به داشتن خانه و سرپناه از نیازهای اولیه بشر دانست و تاریخ معماری متناسب با این نیاز بشر است.

استاد دانشگاه بروجرد بیان کرد: بعد از رنسانس، صنعت وارد معماری شد و کم کم معماری سنتی را کنار گذاشت و معماری سنتی سبب نشد که از سبک‌های دیگر استفاده نشود.

انتهای پیام/ ق

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات