با حضور مسئولان شهرستانی/

لرستان خبر: در مراسمی با حضور مسئولان شهرستان بروجرد از ۱۰۰ ورزشکار بسیجی این شهرستان که در سال ۹۲ موفق به کسب عناوین ورزشی در رشته‎های مختلف شده بودند، تجلیل شد.

به گزارش لرستان خبر از بروجرد، عصر امروز در مراسمی با حضور فرمانده سپاه شهرستان بروجرد، نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بروجرد، شهردار، اعضاء شورای اسلامی شهر  و مردم ورزشکار و بسیجی این شهرستان از 100 ورزشکار بسیجی که در سال 92 موفق به کسب عناوین ورزشی در رشته‎های مختلف شده بودند، تجلیل شد.

محمد پاپی‎نژاد فرمانده سپاه ناحیه بروجرد در این مراسم تجلیل شهدا را قهرمانان واقعی میادین خواند و اظهار کرد: ایران اسلامی با داشتن جوانان ورزشکار و بسیجی به دنیا ثابت کرده است که هیچکس حق تجاوز به این مرز و بوم را ندارد.

وی افزود: شهدای گرانقدر همان قهرمانان و مدال‎آوران میدان جنگ هستند که پس از افتخارآفرینی در تحقق انقلاب بزرگ اسلامی، در جنگ هشت ساله دفاع مقدس مدال شهادت را برگردن آویختند.

فرمانده سپاه ناحیه بروجرد ، وظیفه جوانان را به عنوان ادامه‌دهندگان راه شهدا، اقتداء به علی زمان دانست و خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم، باید در میدان مسابقه با دشمنان خوب مبارزه کنیم تا دشمن را شکست دهیم و با رشادت، شهامت و شهادت مدال پهلوانی را کسب کنیم.

‌در پایان نیز از 100 ورزشکار بسیجی که در سال 92 موفق به کسب عناوین ورزشی در رشته‎های مختلف شده بودند، تجلیل شد.

انتهای پیام/ آ

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات