فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد:

لرستان خبر: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجرد گفت: امسال 2 هزار نفر از شهروندان بروجردی در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره) شرکت می‌کنند.

به گزارش لرستان خبر، محمد پاپی‌نژاد ظهر امروز در جلسه هماهنگی اعزام زائران بروجردی به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اظهار کرد: تلاش در جهت هرچه باشکوه‌تر برگزاری مراسم سالگرد رحلت بنیانگذار انقلاب، در حقیقت به معنی حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 

وی افزود: امسال 2 هزار نفر از شهروندان بروجردی در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی(ره) شرکت می‌کنند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجرد خاطرنشان کرد: یک‌هزار نفر از شرکت‌کنندگان در این مراسم را خواهران و یک‌هزار نفر دیگر را برادران تشکیل می‌دهند.

 

وی ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این مراسم با مراجعه به پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان بروجرد در سطح شهر و روستاها، اقدام به ثبت‌نام کنند.

 

پاپی‌نژاد مطرح کرد: افراد اعزامی در قالب 40 دستگاه اتوبوس، شب سیزدهم خرداد ماه به تهران اعزام می‌شوند.

 

وی خاطر نشان کرد: با حمایت نهادها، ارگان‌ها و مسئولان شهرستان بروجرد با سپاه ناحیه این شهرستان به عنوان مجری اعزام زائران به حرم امام خمینی(ره)، این برنامه اجرایی می‌شود.

 

این مسئول ادامه داد: در این جلسه تدابیر لازم به منظور فراهم نمودن امکانات و تدارکات لازم برای حضور دو هزار نفر از شهروندان بروجردی به منظور شرکت در مراسم سالگرد رحلت معمار کبیر انقلاب گرفته شد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجرد با اشاره به اینکه افراد مختلف از همه اقشار جامعه می‌توانند در این مراسم شرکت کنند، تصریح کرد: تلاش می‌شود، افرادی که برای نخستین بار ثبت نام کرده‌اند، در اولویت اعزام قرار گیرند.

 

در ادامه این جلسه دو مصوبه به منظور اعزام 2 هزار زائر بروجردی در مراسم رحلت امام خمینی (ره) و هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم تعیین شد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات