همایش گزینش گران

روساي هسته هاي گزينش استان هاي لرستان، خوزستان چهارمحال بختياري، کهکيلويه و بويراحمد، ايلام و مرکزي در نشست کميته معين شماره 3 کشور آخرين برنامه هاي عملکردي سال 93 را تحليل و بررسي کردند.

به گزارش لرستان خبر، مديرکل آموزش و پرورش لرستان در اين نشست ضمن تبريک سالروز حماسه فتح خرمشهر، وظيفه گزينش گران را بسيار خطير حساس و سنگين برشمرد و گفت: شفاف سازي در فرايند گزينش، جلوگيري از قوانين خشک و بي روح، کيفيت بخشي هسته گزينش و نظارت دقيق و مستمر در مناطق کمتر توسعه يافته مي تواند در ارتقاء عملکرد گزينش مفيد و موثر باشد.

گودرز کريمي فر تحول گزينش در آموزش و پرورش را يکي از ابعاد مهم سند تحول بنيادين ذکر کرد و افزود: در در امر گزينش افرادي بايد انتخاب شود که متعهد ، خداباور، انقلابي و معتقد به مباني ارزشي و اسلامي باشد.

وي خاطرنشان ساخت: در امر گزينش بايستي اصلاح را بر حذف نيرو اولويت داد و براساس منويات مقام معظم رهبري مبني بر جذب حداکثري عمل کرد.

احمدي مسئول هسته گزينش آموزش و پرورش استان نيز به اهداف برگزاري اين نشست اشاره کرد و گفت: تحليل و بررسي 9 برنامه عملکردي، هم انديشي و استفاده از تجارب همکاران هسته گزينش 6 استان لرستان، خوزستان چهارمحال بختياري، کهکيلويه و بويراحمد، ايلام و مرکزي از جمله مهمترين اهداف اين نشست مي باشد

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات