با صدور پیام مشترکی عنوان شد

لرستان خبر: نماینده ولی فقیه در استان و استاندار لرستان با صدور پیام مشترکی از لطف و عنایت خاص رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص برگزاری همایش پنجاهمین سالگرد ارتحال آیت الله روح الله کمالوند و همچنین مردم ولایتمدار این دیار، تقدیر و تشکر کردند.

بهگزارش لرستان خبر، در پیام مشترک حجت الاسلام و المسلمین ˈسیداحمد میرعمادیˈ و ˈهوشنگ بازوندˈ که نسخه ای از آن روز چهارشنبه به ایرنا نمابر شده، آمده است: چهره های برجسته و بارز هر سرزمینی مایه مباهات و نشان تعالی و بالندگی مردمان آن دیار است، معرفی اختران پرفروغ و چهره های درخشان، گنج های پنهان را برای عاشقان هدایت و سالکان طریق ولایت می شناساند که حضرتعالی همواره بر آن تاکید و رهنمود فرموده اید.

در پیام تشکر نماینده ولی فقیه در استان و استاندار لرستان، تصریح شده، وجود پربرکت شجره طبیه فقاهت و مرجعیت در سرزمین تشیع و ولایتمدار لرستان با بزرگانی چون آیت الله بروجردی و آیت الله کمالوند مایه مباهات و فخر این سرزمین در ایران اسلامی است.

درادامه این پیام با اشاره به عنایت خاص رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی نسبت به برگزاری همایش بزرگداشت ارتحال آیت الله کمالوند، آمده است: حضور پرارزش یار دیرین امام راحل و رهبری حضرت آیت الله رسولی محلاتی دراین همایش از سوی آن وجود گرانقدر و ابلاغ سلام و پیام حضرتعالی ، مایه آرامش و افتخار مردم ولایتمدار استان لرستان گردید و به همایش اعتبار و عظمت بخشید.

در پیام نماینده ولی فقیه در استان و استاندار لرستان به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، تصریح شده، اینجانبان ضمن تقدیر خاضعانه از لطف و عنایت خاص رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی به استان عالم پرور لرستان، از درگاه حضرت احدیت سلامتی و بهروزی و طول عمر پربرکت و دوام بهره مندی امت اسلامی از آن وجود گرانقدر را مسئلت می نماییم.

همایش بزرگداشت پنجاهمین سالگرد ارتحال آیت الله روح الله کمالوند، 31 اردیبهشت ماه امسال با حضور نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از شخصیت های مذهبی، دانشگاهی، سیاسی و فرهنگی کشور در خرم آباد برگزار شد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات