معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد لرستان:

لرستان خبر: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان لرستان گفت: تاکنون تعداد 14 مرکز نیکوکاری در استان راه‌اندازی شده است.

به گزارش لرستان خبر، سید حمید علوی امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: یک قطعه زمین به  مساحت 250مترمربع جهت امر خداپسندانه ساخت مرکز نیکوکاری از سوی شهرداری و شورای شهر مومن آباد از توابع شهرستان ازنا اهدا شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان لرستان اظهار کرد: هدف اصلی از احداث این مرکز نیکوکاری شناسایی ایتام و نیازمندان واقعی محله و جمع‌آوری کمک‌های مردمی و توزیع آن میان نیازمندان با اولویت مددجویان است.

علوی افزود: تا پایان سال جاری تعداد مراکز نیکوکاری در استان به 60 مرکز خواهد رسید، این درحالی است که تاکنون 14 مرکز در استان به فعالیت می پردازند. این مراکز جهت استفاده از توان مردمی و حل مشکلات نیازمندان راه اندازی شده اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان لرستان تصریح کرد: مساجد از دیرباز محل اجتماع مسلمانان بوده است و ایجاد این مراکز با محوریت مساجد می‌تواند باعث گسترش ارتباطات بین فقرا و نیازمندان، حل مسائل و مشکلات مددجویان، تقویت همبستگی، رسیدگی بیشتر به نیازمندان و مددجویان، به حداقل رساندن آسیب‌های اجتماعی و بهره‌گیری از وجود اغنیا و ثروتمندان در راستای کمک به نیازمندان ‌شود.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات