دبیر ستاد احیای زکات شهرستان الیگودرز خبر داد

لرستان خبر: طرح تبلیغ چهره به چهره یاوران زکات برای نخستین‌بار در سطح استان لرستان و در تاریخ‌های هجدهم و نوزدهم خردادماه در شهرستان الیگودرز برگزار می‌شود. در این طرح یاوران زکات با مراجعه به مردم و بدون اینکه به کسی بگویند زکات پرداخت کند، تنها پیام خداوند را می‌رسانند.

به گزارش لرستان خبر، دبیر ستاد احیای زکات شهرستان الیگودرز صبح امروز در جمع خبرنگاران در الیگودرز گفت: با توجه به اینکه امسال به عنوان سال اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده و به نوعی مقام معظم رهبری راه را برای آحاد مردم و مسئولان مشخص فرموده‌اند، تلاش می‌کنیم که ستاد احیای زکات شهرستان الیگودرز نیز با مدیریت جهادی و همکاری و همیاری تمام مردم دین خود را ادا کند.

 

علیرضا حاجیعلی افزود: در سال گذشته مبلغ 279 میلیون تومان زکات به صورت نقدی و گندم و جو جمع‌آوری شده است که در همین راستا مبلغ 56 میلیون تومان تشویقی دولت اختصاص یافته جهت امورات مذهبی و عام‌المنفعه توزیع شده است.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی از زحمات امام جمعه الیگودرز و همچنین همراهی و همیاری روحانیت و نماینده مردم، فرماندار، بخشداران و دهیاران تقدیر کرد و گفت: برنامه‌های سال جدید در ستاد احیای زکات شهرستان الیگودرز تدوین شده است و انتظار داریم، با همکاری و همیاری‌های‌ شما فرهنگ پرداخت زکات به عنوان امر الهی در جامعه ما نهادینه شود.

 

وی افزود: طرح تبلیغ چهره به چهره یاوران زکات برای نخستین‌بار در سطح استان لرستان با ابتکار امام جمعه الیگودرز و در تاریخ‌های هجدهم و نوزدهم خردادماه در شهرستان الیگودرز برگزار می‌شود. در این طرح یاوران زکات با مراجعه به مردم و بدون اینکه به کسی بگویند زکات پرداخت کند، تنها پیام خداوند را می‌رسانند.

 

حاجیعلی گفت: ستاد احیای زکات بخش‌های الیگودرز نیز در مرکز بخشداری‌ها تشکیل و اعضا انتخاب می‌شوند که در طول سال فعال بوده و وظایف خود را انجام ‌دهند

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات