مسئول بازسازی ستاد عتبات عالیات لرستان خبر داد:

لرستان خبر: مسئول بازسازی ستاد عتبات عالیات استان لرستان نوید ساخت یک درب برای حرم امام حسن عسکری(ع) را در لرستان داد و افزود: در این خصوص به یک کارگاه 100 متری جهت ساخت این درب نیاز است که امیدواریم با حمایت و مشارکت مردم استان به عنوان یک یادگار از لرستان خوش ‌بدرخشد.

به گزارش لرستان خبر، اصغر حقی‌پور ظهر امروز در مراسم نهمین سالگرد تشکیل ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان که با حضور جمعی از دوستداران اهل بیت(ع) در خرم‌آباد تشکیل شد، گفت: تشکیل ستاد بازسازی عتبات عالیات در لرستان از سال 1384 به صورت رسمی آغاز شده که مردم و دوستداران ائمه و اولیاء الطاهرین با این ستاد همکاری خوبی داشته‌اند.

 

مسئول بازسازی ستاد عتبات عالیات استان لرستان عنوان داشت: مردم لرستان تاکنون بیش از 6 میلیارد تومان وجوهات نقدی و غیرنقدی به عتبات عالیات کمک کردند.

 

وی افزود: اگر چه ممکن استان لرستان نسبت به استان‌های دیگر کمیت بالایی نداشته باشد، اما از نظر کیفی اهمیت بالایی دارد که در این زمینه کارهای زیادی انجام شده است.

 

حقی‌پور نوید ساخت یک درب برای حرم امام حسن عسکری(ع) را در لرستان داد و افزود: در این خصوص به یک کارگاه 100 متری جهت ساخت این درب نیاز است که امیدواریم با حمایت و مشارکت مردم استان به عنوان یک یادگار از لرستان خوش ‌بدرخشد.

 

وی عنوان کرد: گذر این درب بعد از ساخت به مشهد مقدس انتقال می‌یابد و با عبور از استان‌هایی از جمله تهران، قم، اراک، زنجان و ایلام و در نهایت وارد عراق می‌شود.

 

مسئول بازسازی عتبات عالیات لرستان در مورد چگونگی تشکیل ستاد گفت: از سال 83 با پیگیری امام جمعه سابق خرم‌آباد آیت‌الله حسینی میانجی و با حمایت و تلاش فراوان وی و جمعی از دوستداران در سال 84 دفتر رسمی برای این ستاد در لرستان تشکیل شده است.

 

حقی‌پور ادامه داد: در هفته آینده شاهد حمایت شورای راهبردی از ستاد عتبات در کشور هستیم.

 

مسئول بازسازی عتبات عالیات لرستان عنوان داشت: چهار نفر از مقامات شورای ولایت در کشور به ستاد عتبات عالیات خدمت می‌کنند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات