امام جمعه بروجرد:

لرستان خبر: امام جمعه بروجرد به صفات و ویژگی های منتظران واقعی امام زمان (عج) نیز اشاره کرد و گفت: هر که با معرفت تر و آگاه تر باشد او منتظر واقعی حضرت مهدی (عج) است.

به گزارش لرستان خبر، حجت الاسلام والمسلمین ˈ حسن ترابیˈدر خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: زمانی که امام زمان (عج) ظهور کند اهداف کلی پیامبران را محقق خواهد کرد.
 

وی با اشاره به اینکه در آیات قرآنی آمده است که پروردگار همه پیامبران و پیامبر اسلام را فرستاد تا توحید و دین یگانه اسلام را در همه جهان گسترش دهند ،اضافه کرد: این که چه کسی دین اسلام را گسترش دهد در روایات اسلامی آمده که او حضرت مهدی (عج) است.
 

وی ادامه داد: همه انبیاء دارای اهداف مشخصی از جمله تحقق توحید حقیقی، گسترش عدالت اجتماعی، ترویج اخلاق فاضله، بالا بردن اندیشه و شکوفایی استعدادهای انسانی بودند که امام زمان (عج) این اهداف را به طور کامل محقق خواهد کرد.

 

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه همه ما باید بستر را برای ظهور حضرت ولی عصر (عج) آماده کنیم ، گفت: انتظار فرج ، مبارزه با انحرافات و نهی از منکر زمینه ظهور امام زمان (عج) را فراهم می کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین ترابی همچنین با اشاره به روز سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: وزارت اطلاعات از همان بدو پیروزی انقلاب اسلامی که تشکیل شد در همه عرصه های نظام و انقلاب حضور داشته و توطئه های دشمنان را خنثی کرده است.
 

وی ادامه داد: آرامش، امنیت و اقتدار کنونی ملت ایران در ابعاد منطقه ای و بین المللی مرهون تلاش ها و جانفشانی های سربازان گمنام امام زمان (عج) است
 

وی در بخش دیگری از سخنانش در باره تحولات اخیر کشور عراق گفت : دولت و ملت عراق باید با پیروی از مرجعیت شیعه در این کشور و با اتحاد و انسجام به مقابله با داعشی ها بپردازد و از گسترده تر شدن دامنه حرکات این گروهک جلوگیری کنند.
 

امام جمعه بروجرد افزود: جای هیچ تردیدی نیست که این گروهک هم از نظر مالی و هم از نظر تجهیزات نظامی از خارج تجهیز می شود و این هشداری برای تمام گروه های سیاسی در عراق است که با جدی شمردن خطر با هم متحد شوند و عراق را از وجود این گروهک های تکفیری پاک کنند.
 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات