رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد:

لرستان خبر: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد اظهار کرد: یکی از نقاط ضعف موجود در حال حاضر، حضور نیافتن طراحان فرهنگی در برنامه‌های فرهنگی است، بنابراین لازم است، با استفاده از ایده و فکر این افراد در رفع مشکلات بکوشیم.

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الاسلام و المسلمین صادق جعفرپور عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی بروجرد، اظهار داشت: با استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود در شهرستان می‌توان فعالیت‌های فرهنگی قابل توجهی انجام داد.

 

این مسئول عنوان کرد: وجود اعتبارات کافی موجب رونق بخشیدن به فعالیت‌های فرهنگی می‌شود، اما تامین آن اولین اولویت نیست.

 

وی خاطرنشان کرد: با استفاده بهینه از ظرفیت و توانمندی‌های موجود در شهرستان و به کارگیری ایده‌های عملی می‌توان فعالیت‌های فرهنگی شاخصی انجام داد.

 

این مسئول با اشاره به اینکه در این راستا می‌توان از بسیاری از موازی‌کاری‌ها جلوگیری کرد، ادامه داد: با هماهنگی دستگاه‌های ذی‌ربط باید اقدام به شناسایی و رصد مشکلات موجود کرده و نسبت به حل آنها تلاش کنیم.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد اظهار کرد: یکی از نقاط ضعف موجود در حال حاضر، حضور نیافتن طراحان فرهنگی در برنامه‌های فرهنگی است، بنابراین لازم است، با استفاده از ایده و فکر این افراد در رفع مشکلات بکوشیم.

 

جعفرپور ادامه داد: البته اقدامات زیادی در این حوزه در شهرستان بروجرد اجرایی شده و آثار و نتایج بسیار خوبی نیز به همراه داشته است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: 50 شاخصه فرهنگی در شهرستان بروجرد وجود دارد که بخش اعظمی از آنها با تعامل و همفکری قابل اجرا است.

 

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های این اداره در سطح شهرستان این است که تعدادی از مبلغین و مبلغات به طور تخصصی اقدام به آسیب شناسی مشکلات کرده و سپس به مدارس و دانشگاه‌ها اعزام شوند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد با اشاره به اینکه برگزاری گفتمان‌های دینی برنامه خوب و مثمرثمری است، افزود: بخش قابل توجهی از جمعیت شهرستان بروجرد را دانش‌آموزان تشکیل می‌دهند، بنابراین باید برنامه‌های فرهنگی برای اوقات فراغت آنها به خصوص در تابستان اندیشیده شود.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات