مسئول هماهنگی صدا و سیمای لرستان:

لرستان خبر: مسئول هماهنگی صدا و سیمای لرستان گفت: صدا و سیمای لرستان در ایام ماه مبارک رمضان با تهیه و پخش 6 برنامه تلویزیونی و رادیوئی مهمان خانه های مردم است.

مجتبی امیری در گفت و گو با لرستان خبر در خرم آباد، اظهار کرد: صدا و سیمای مرکز لرستان امسال نیز به روال سال های گذشته و در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان با ویژه برنامه هایی متنوع مهمان خانه های مردم است.

 

 

وی افزود:  در ایام ماه مبارک رمضان، هر شب از ساعت 22 برنامه تفسیر قرآن را با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میر عمادی داریم که این برنامه در روز بعد به روی آنتن می رود.

 

 

مسئول هماهنگی سیمای صدا و سیمای لرستان تصریح کرد: از دیگر برنامه هایی که داریم پخش زنده مراسم ترتیل خوانی  قرآن کریم با حضور قاریان برجسته استان  از ساعت 17 تا 18، در حسینیه ثار الله خرم آباد است.

 

 

وی  افزود: ویژه برنامه افطار سیمای لرستان در ایام ماه مبارک رمضان ، ویژه برنامه ضیافت نور، به تهیه کنندگی مجتبی امیری، از 30 دفیقه قبل و 15 دقیقه بعد از اذان مغرب روی آنتن می رود.

 

 

امیری بیان کرد: ویژه برنامه  سحر در ایام ماه مبارک رمضان، "ماه ضیافت" نام دارد، که این برنامه هم  با تهیه کنندگی کیانوش بهاروند، حدود 45 دقیقه مهمان سفره های سحر مومنان روزه دار لرستانی می شود.

 

 

مسئول هماهنگی سیمای صدا و سیمای لرستان  اشاره ای هم به ویژه برنامه های رادیو صدا و سیمای مرکز استان داشت و گفت: رمضان امسال رادیو هم در کنار سیما با دو ویژه برنامه متنوع مهمان سفره های افطار و سحر هم استانی های عزیز است.

 

 

وی افزود: ویژه برنامه افطار رادیو لرستان، "نان و نمک" نام دارد که به تهیه کنندگی علی زیودار و از ساعت 20 و 30 دقیقه، به مدت 75 دقیقه  مهمان خانه های مردم است.

 

 

امیری تصریح کرد: پرواز دل ویژه برنامه سحر رادیو لرستان است که این برنامه هم  هر شب از ساعت 3 و30 بامداد و به مدت 60 دقیقه و با تهیه کنندگی سید فرض اله والی زاده  پخش می شود.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات